„Apple“ suteikia kūrėjams galimybę pasiūlyti savo programas redakciniam svarstymui „App Store“.

app-store-2024-v2.jpg


„Apple“ šią savaitę WWDC 2024 kūrėjams sakė, kad programų kūrėjai turės naują kelią, kad jų programos būtų pripažintos ir reklamuojamos. Atnaujinimas, kurį planuojama pateikti rugsėjį kartu su „iOS 18“ išleidimu, kūrėjai galės įspėti „Apple“ redakcinę komandą apie naują savo programos turinį ar funkcijas, kurios turėtų būti pateiktos „App Store“.

Šiandien „App Store“ redaktorių komanda kuria istorijas apie programas ir jų kūrėjus, o dominančias programas suskirsto į kolekcijas, kurios yra paryškintos daugelyje „App Store“ skilčių. Tačiau nebuvo jokio oficialaus proceso, kaip įspėti „App Store“ redaktorius apie būsimus pakeitimus, dėl kurių programa galėtų gauti tokio tipo pripažinimą. Išleidę kažką, vadinamą „Featuring Nominations“, kūrėjai galės tiesiogiai dalytis savo planais su „Apple“. Tai valdoma naudojant „App Store Connect“ programą, kurioje kūrėjai jau tvarko savo programas, diegimus ir pardavimą.

Naujoje „App Store Connect“ nominacijų informacijos suvestinėje kūrėjai galės sukurti savo nominacijas po vieną arba įkeldami skaičiuoklę, kad masiškai nominuotų programas. „Apple“ rekomenduoja nominacijai naudoti įsimintiną pavadinimą, kuris padėtų redaktoriams suprasti, į ką orientuotas jų programos naujas turinys ar funkcija. Kūrėjai gali įspėti redaktorius apie trijų skirtingų tipų atnaujinimus: naują turinį, programos patobulinimus arba naujų programų paleidimus.

Be naujinimo pavadinimo, kūrėjai įtrauks tekstinį aprašą, paaiškinantį bet kokią svarbią informaciją apie naujinimą ir numatomą paskelbimo datą. Kitas laukas „Naudinga informacija“ taip pat leis kūrėjams pasiūlyti kitos informacijos, kad redaktoriai peržiūrėtų savo pateiktą informaciją, pvz., kūrėjo istoriją, tai, kaip jie sukūrė programą, arba pastangas, susijusias su kokiu nors kitu svarbiu veiksniu, pvz., programos pasiekiamumo ar įtraukimo funkcijomis.

Susiję su šiuo pakeitimu, kūrėjai taip pat gaus tiesioginį pranešimą iš „App Store Connect“, jei redakcinė komanda nuspręs įtraukti programą į „App Store“. Palietus pranešimą, kūrėjai bus nukreipti į puslapį su naujais „Promote Your App“ rinkodaros ištekliais, skirtais dalytis naujienomis socialinėje žiniasklaidoje.

„Apple“ taip pat pateiks rinkodaros medžiagą, skirtą kitiems svarbiems programos gyvavimo ciklo momentams, pvz., kai ji pirmą kartą paleidžiama arba kai išleidžiama nauja funkcija ar nauja versija.

Vaizdo kreditai: Steve'o Troughtono-Smitho Mastodono įrašo ekrano kopija

Šios funkcijos buvo paskelbtos sesijoje kartu su kitomis naujienomis apie „TestFlight“ – „Apple“ prieš paleidžiamą programėlių testavimo platformą, kuri dabar turi naują išvaizdą ir pojūtį, atnaujinimus.

Vienas pakeitimų, dėl kurio testavimo procesas bus dar naudingesnis kūrėjams, yra galimybė nustatyti kriterijus, pagal kuriuos būtų galima filtruoti, kokio tipo bandytojus jie turi pasiekti. Pavyzdžiui, kūrėjas gali apriboti savo „TestFlight“ kūrimą tik tiems, kurie turi „iPhone“ ir „Vision Pro“, arba tik įrenginius, kuriuose veikia tam tikra „iOS“ versija. Tokiu būdu, kai bendrinama vieša nuoroda į „TestFlight“, tik tie testuotojai, kurie atitinka kriterijus, galės įdiegti beta programos versiją.

„Apple“ taip pat leidžia kūrėjams kurti giliąsias nuorodas į pritaikytus produktų puslapius, skirtus savo programai, ty tuos puslapius, kuriuos jie sukūrė tam, kad paryškintų konkrečias programos funkcijas pasirinktai auditorijai, arba tuos, kuriuose reklamuojami specialūs pasiūlymai. Šios tinkintos nuorodos gali būti naudojamos reklamuojant programą naudojant „Apple Search Ads“ arba kitose platformose, pvz., socialinės žiniasklaidos svetainėse.

„Apple“ iOS 18 bus pristatyta visuomenei vėliau šį rudenį.





Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -