Ar tikrai manote, kad galite tikrai „pradėti BLOGAI“ kovoti su naujovėmis?
„Pradėti negražią“ skaitmeninio produkto pristatymo kontekste paprastai reiškia anksti išleisti į rinką pagrindinį, dažnai minimaliai gyvybingą produktą (MVP), net jei tai nėra iki galo išplėtota idėja ar nušlifuotas skaitmeninis produktas.
Kai vykdoma apgalvotai ir tinkamame kontekste, negražu pradžia gali būti galingas būdas pradėti idėją. Tačiau tam reikia atidžiai apsvarstyti riziką ir parengti aiškų planą, kaip reaguoti į vartotojų atsiliepimus.
Kaip ir kas kita „prasideda negražiai“ požiūris taip pat turi savo pliusų ir minusų.
Pagrindinis pranašumas yra tas, kad jis leidžia rinkti vartotojų atsiliepimus ir klientų įžvalgas iš tikrų vartotojų ankstyvame skaitmeninio produkto naudojimo etape. Šis grįžtamasis ryšys gali būti neįkainojamas norint tobulinti duomenis ir padėti užtikrinti, kad skaitmeninis produktas vystytųsi tokia kryptimi, kuri atitinka rinkos poreikius. Tai taip pat padeda efektyviai valdyti išteklius, sutelkiant dėmesį į funkcijas, kurių klientai tikrai nori ir kurios jiems patiktų.
Tačiau yra rizika. Skaitmeninio produkto, kuris suvokiamas kaip neišsamus arba nepakankamai išvystytas, pristatymas gali pakenkti prekės ženklo reputacijai arba nepatenkinti pirmuosius naudotojus. Jei esminiai gaminio elementai yra per neapdoroti, vartotojai gali nusisukti ir niekada negrįžti, net ir patobulinus.
Linksmas faktas: Ar žinote, kad po 10 minučių atsisiuntimo 98% vartotojų atsisiųstų programų niekada nenaudojamos.
Galų gale, galimybė pradėti bjaurią veiklą priklauso nuo rinkos, į kurią einate, ir programinės įrangos produkto pobūdžio, tikslinio kliento lūkesčių, vartotojų auditorijos ir paleisties gebėjimo greitai kartoti atsakymą į vartotojų atsiliepimus (žodinius ir duomenimis pagrįstas grįžtamasis ryšys).
Manau, kad metodas „Start Ugly“ arba minimalaus gyvybingo produkto (MVP) sukūrimas gali būti labai veiksmingas, tačiau ar tai priklauso nuo kelių veiksnių:
1. Produkto tipas ir pramonė:
Jei skaitmeninis produktas yra labai svarbioje pramonėje, pavyzdžiui, sveikatos priežiūros ar finansų srityje, kur klaidos ir problemos gali sukelti didelių problemų, patartina išleisti labiau patobulintą pradinį leidimą. Ir atvirkščiai, programinės įrangos ar vartotojų programoms, kuriose rizika yra mažesnė, pradėti savo produktą negražiai gali būti protinga strategija.
2. Rinkos dinamika:
Greitai besikeičiančiose rinkose, kur būti pirmam gali būti didelis pranašumas, norint greitai užimti rinkos dalį, gali prireikti pradėti negražiai. Tačiau nusistovėjusiose rinkose, kuriose tikimasi aukštos kokybės, tai gali atsiliepti.
3. Išteklių prieinamumas:
Įmonėms, turinčioms ribotus išteklius, šis metodas gali būti naudingas, nes jis leidžia patvirtinti idėjas neįsigilinant į daug laiko ir pinigų. Tai gali būti labai svarbu pradedantiesiems. ISHIR siūlome tai kaip paslaugą drąsiems startuoliams ir įmonėms.
4. Kliento lūkesčiai ir įsitraukimas:
Jei tikslinė vartotojų bazė yra labai įsitraukusi ir nori pateikti grįžtamąjį ryšį, pradėti negražiai gali būti gerai. Tai gali paskatinti bendruomenės jausmą ir priversti vartotojus jaustis kaip kūrimo proceso dalis. Tačiau, jei vartotojai yra pasyvesni, jie gali tiesiog pasirinkti labiau patobulintą konkurento skaitmeninį produktą.
5. Įmonės gebėjimas kartoti:
Sėkmė pradėti negražiai priklauso nuo to, kaip greitai ir efektyviai įmonė gali pasikartoti, remdamasi vartotojų atsiliepimais. Startuoliai turi būti pasirengę greitai keistis ir tobulėti; kitu atveju strategija gali žlugti. Įmonės paprastai nemėgsta žlugti, kodėl pradėti negražiai paprastai nesusilieja su jų vadovybe.
6. Naujovės. Naujovės. Naujovės:
Įmonėms tobulas vykdymas gali būti labai svarbus, tačiau nuolatinės naujovės, pradedant negražiai, gali būti labai svarbios siekiant sėkmės ir patenkinti neatidėliotinus rinkos poreikius. Pradedantieji remiasi naujovėmis ir jaučiasi kur kas labiau patenkinti nesėkmėmis ir posūkiais nei įmonės.
„Start Ugly“ – tai kvietimas į rankas, skatinantis startuolių steigėjus ir vidinius verslininkus imtis veiksmų pagal jūsų idėjas, kad galėtumėte išsivaduoti iš perfekcionizmo grandinių ir patirtumėte džiaugsmą bei augimą, kurį teikia sėkmingo skaitmeninio produkto pristatymas.
Tai taip pat galingas priminimas nuolat diegti naujoves, todėl pasitenkinimas neleidžia pasenti mūsų greitame pasaulyje, kuriame gyvename šiandien.
Norėdami sužinoti daugiau apie Starting Ugly, susisiekite su mumis. Pakalbėkime BLOGAI.