GM suteikia „Cruise“ 850 mln. USD gelbėjimo liniją, nes ji atnaujina robotaksį Hiustone

Cruise_Houston.png


„General Motors“ į „Cruise“ investuoja 850 mln. USD, o autonominių transporto priemonių dukterinė įmonė pamažu grįžta į bandymus Finikse, Dalase ir nuo antradienio Hiustone.

GM finansų direktorius Paulas Jacobsonas antradienį paskelbė apie kapitalo įliejimą Deutsche Bank pasaulinės automobilių pramonės konferencijos scenoje.

„Tai padės sujungti kruizų finansavimą, kol rasime tinkamą ilgalaikę kapitalo efektyvumo strategiją, įskaitant galimas naujas partnerystes ir išorinį finansavimą“, – „TechCrunch“ sakė bendrovės atstovė Tiffany Testo. Ji atsisakė detalizuoti naujų partnerysčių tipus ar kiek pinigų Cruise'as tikisi surinkti.

Nauja investicija buvo atlikta praėjus mažiau nei metams po to, kai GM pranešė investuotojams, kad 2024 m. „Cruise“ išlaidas sumažins „šimtais milijonų“ dolerių po kelių saugumo incidentų, kurie baigėsi tuo, kad 2023 m. lapkritį „Cruise“ sustabdė visą savo laivyną. GM korporatyvinės komunikacijos viceprezidentas „TechCrunch“ sakė, kad išlaidos vis dar mažinamos, nepaisant šiandieninio kapitalo infuzijos.

„Bendras anksčiau paskelbtas išlaidų sumažinimas pagrįstas tuo, kad bendros „Cruise“ veiklos sąnaudos 2024 m. yra mažesnės, palyginti su 2023 m. (operacijos sustabdytos keliems mėnesiams, mažesnis laivynas, mažiau miestų ir t. t.“, – sakė Morrissey el. paštu ir pažymėjo, kad „Cruise“ vis dar reikia pinigų savo technologijoms tobulinti.

Iš viso „Cruise“ jau surinko daugiau nei 15 milijardų dolerių, remiantis „Crunchbase“ duomenimis. GM išleido ir prarado daugiau nei 8 mlrd. USD nuo „Cruise“ įsigijimo 2016 m., o vien 2023 m. prarado 3,48 mlrd. USD. Nauji fondai rodo, kad GM dar nėra pasiruošęs atsisakyti savo investicijų.

„Cruise“ patyrė sunkumų nuo tada, kai komercializavo visiškai autonominę, be vairuotojo robotaksi paslaugą San Franciske ir Ostine. Netrukus po vairuotojo ištraukimo socialiniuose tinkluose ėmė matytis įvykiai, kai transporto priemonės blokavo ir blokavo eismą, viešąjį transportą ir pirmuosius gelbėtojus. Spalio mėnesį San Franciske „Cruise robotaxi“ pervažiavo ir nutempė pėsčiąjį 20 pėdų. Iš pradžių pėsčiasis buvo partrenktas žmogaus vairuojamo automobilio ir nusileido Cruise robotaxi kelyje. Kruizo darbuotojus apkaltino federalinė ir valstija, kad jie savo ataskaitoje pateikė neišsamią informaciją, rodė tik vaizdo įrašą, kuriame užfiksuota, kaip transporto priemonė stipriai stabdo, o ne tempė pėsčiąjį, kai automobilis bandė manevrą atlikti megztiniu.

Kai paaiškėjo ši papildoma informacija, Kalifornijos motorinių transporto priemonių departamentas nedelsdamas sustabdė bendrovės leidimus eksploatuoti savaeiges transporto priemones viešuosiuose keliuose, tačiau jie vis dar negrąžinti.

DMV patvirtino „TechCrunch“, kad „Cruise“ derasi dėl savo leidimų atkūrimo valstijoje. Kitose valstijose, kur AV įmonėms nereikia įsigyti leidimų, „Cruise“ jau grįžta.

„Cruise“ išleido mažus laivynus Finikse, Dalase ir dabar Hiustone, kurie veiks su žmogaus saugos vairuotoju už vairo. Bendrovė siekia patvirtinti savo technologiją ir lėtai judėti, kad susigrąžintų visuomenės pasitikėjimą.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -