Kaip sušvelninti šalto paleidimo problemą paleidžiant
„Cold Start“ problema pradedančiose įmonėse reiškia pradinį iššūkį paleisti skaitmeninį produktą, kai nėra esamų vartotojų, klientų ar duomenų, kuriuos būtų galima panaudoti.
Šis terminas „šalto paleidimo problema“ dažniausiai naudojamas kontekstuose, kuriuose tinklo poveikis yra reikšmingas, pavyzdžiui, socialiniuose tinkluose, prekyvietėse ir platformose.
4 pagrindiniai šalto užvedimo problemos aspektai
1. Duomenų trūkumas: Pradedantiesiems technologijų įmonėms, ypač pagrįstoms dirbtiniu intelektu, mašininiu mokymusi ar duomenų analize, pradinių duomenų nebuvimas gali apsunkinti algoritmų mokymą, produktų testavimą ir vertės teikimą.
2. Vartotojų bazės kūrimas: Platformoms, kurios priklauso nuo vartotojų sąveikos ir įtraukimo, pvz., socialinės žiniasklaidos svetainėse ar prekyvietėse, pritraukti pirmuosius vartotojus gali būti sudėtinga be esamo turinio ar bendruomenės.
3. Pasitikėjimo įgijimas: Nauji startuoliai dažnai stengiasi įgyti patikimumą ir pasitikėjimą be patirties, todėl sunku įgyti ankstyvų klientų ar užtikrinti partnerystę.
4. Tinklo efektai: Platformos, kurioms naudingi tinklo efektai, kai paslauga tampa vertingesnė, kai ja naudojasi vis daugiau žmonių, susiduria su iššūkiu padaryti platformą patrauklia ir naudinga net ir esant nedideliam vartotojų skaičiui.
Siekdami įveikti šalto starto problemą, pradedančios įmonės dažnai taiko tokias strategijas kaip ankstyvųjų vartotojų skatinimas, gerbėjų šėlsmas, įtakingų žmonių svertas, partnerysčių kūrimas, duomenų rinkimas beta versijos testavimu ir nišinės rinkos, kuriose gali greitai įsitvirtinti ir pradėti kurti tinklą. .
Šalto užvedimo problemą galima sumažinti paleidus minimalų mėgstamą produktą (MLP)
MLP yra paprasčiausia produkto versija, kurią galima išleisti į rinką su funkcijomis, kurias ankstyvieji vartotojai norėtų sukurti tinklo efektą. Pagrindinis MLP tikslas yra kuo greičiau pradėti mokymosi procesą, naudojant funkcijas, kurios užkariaus vartotojų širdis ir pavers juos gerbėjais.
Užuot dirbę su funkciniais reikalavimais, gilinamės į naudotojo skausmo taškus ir norus, užtikrindami, kad MLP būtų suderinta su tuo, kas verčia vartotojus nuoširdžiai pamilti produktą.
Čia yra gilesnis pasinerimas į MLP kūrimo pagrindimą ir strategijas:
Tik pagrindinės funkcijos:
MLP pagrindinis dėmesys skiriamas pagrindinėms funkcijoms, kurios išsprendžia pagrindinę jūsų produkto problemą arba teikia pagrindinę naudą jūsų vartotojams. Tai leidžia startuoliui sutelkti išteklius kuriant pagrindines produkto sėkmei svarbias funkcijas ir neleisti laiko ir pinigų antrinėms funkcijoms.
Atsiliepimai ir iteracijos:
MLP paleidimas leidžia startuoliams kuo anksčiau surinkti atsiliepimus iš pirmųjų vartotojų. Šis realaus pasaulio naudojimas suteikia vertingų įžvalgų, kurios gali padėti toliau plėtoti. Iteravimas, pagrįstas vartotojų atsiliepimais, padeda patobulinti produktą, kad jis geriau atitiktų klientų poreikius ir lūkesčius.
Greitas eksperimentavimas:
Mes tikriname savo supratimą ir tobuliname produktą eksperimentų serijos metu produkto kūrimo proceso metu. Nuolat tobuliname savo produktą pagal vartotojų atsiliepimus ir poreikius.
Sumažintas laikas ir išlaidos:
MLP kūrimas reikalauja mažiau laiko ir pinigų, palyginti su visapusišku produktu. Šis efektyvumas ypač naudingas startuoliams, turintiems ribotus išteklius, nes sumažina pradinės investicijos riziką ir leidžia išbandyti savo verslo koncepciją neįsipareigojant didelių išteklių.
Vartotojo patvirtinimas:
MLP padeda patvirtinti verslo idėją ir vartotojo poreikius su minimalia rizika. Stebėdami, kaip pirmieji vartotojai reaguoja į MLP, pradedančios įmonės gali nustatyti, ar jų produktas turi pakankamai vartotojų paklausos, kad būtų pateisinama tolesnė investicija. Šis patvirtinimas yra labai svarbus sprendžiant būsimą produkto kūrimo kryptį ir siekiant išvengti produktų neatitikimų.
Pritraukti ankstyvuosius įsisavintojus:
Ankstyvieji įsisavintojai vaidina lemiamą vaidmenį pradedančiojo verslo sėkmei. Jie yra ne tik pirmieji klientai, bet ir pateikia atsiliepimus, siūlo patobulinimus, padeda skleisti žinią apie produktą. MLP padeda pritraukti šiuos svarbius pirmuosius vartotojus, kurie domisi naujo produkto kūrimo dalimi.
Vartotojo malonumas:
MLP tikslas yra, kad jis į vartotojo rankas ir suprastų, ko vartotojams reikia prieš pradedant visapusišką produkto kūrimą. Tai ne tik funkcinių reikalavimų žymėjimas, bet ir jų problemų sprendimas ir jų užkerėjimas.
Palengvinti išankstinį pardavimą ir finansavimą:
MLP gali sukurti išankstinius pardavimo įsipareigojimus, kurie padeda finansuoti nuolatinę plėtrą ir įgyti investuotojų pasitikėjimo. Be to, turint apčiuopiamą produktą ir pradinę trauką, lengviau pritraukti investicijas iš angelų investuotojų, rizikos kapitalistų ar kitų investuotojų, kurie prieš skirdami lėšas nori pamatyti koncepcijos įrodymą (POC).
MLP kūrimas yra strateginis požiūris, padedantis pradedantiesiems spręsti vartotojų poreikių neapibrėžtumus, patobulinti savo produktą pagal faktinius vartotojo duomenis ir įžvalgas ir padidinti produktų kūrimo pastangas atsižvelgiant į vartotojų džiaugsmą ir atsiliepimus. Mūsų tikslas yra užtikrinti, kad skaitmeninis produktas būtų ne tik dokumentuotas, bet ir būtų tikrai mylimas vartotojų ir išspręstų jų problemą. Tai taip pat skatina juos dalytis savo teigiama patirtimi su kitais, kad būtų sukurtas tinklo efektas.
ISHIR turi patikrintą procesą, padedantį išspręsti šalto užvedimo problemą. Galime padėti jūsų startuoliui pirmą kartą įveikti pradinius iššūkius, susijusius su jūsų produkto tinkamu paleidimu ir tobulinimu.