Ne klientas turi žinoti, ko jie nori

Its-not-customers-job-to-know-what-they-want.png


Frazė „Ašne kliento darbas žinoti, ko jis nori“ dažnai priskiriamas Steve'ui Jobsui.

Tai pabrėžia naujovių ir vizionieriaus mąstymo vaidmenį drąsiose įmonėse ir į ateitį žiūrinčiuose verslininkuose.

Štai kaip aš tai matau:

1. Inovacijos virš paklausos: Klientai dažnai savo norus grindžia esamais produktais ir sprendimais. Jie gali neįsivaizduoti daugiau galimybių nei žino. Kita vertus, novatoriai įsivaizduoja novatoriškus sprendimus, kurių klientai iš pradžių gali nesuvokti, kad jiems reikia.

2. Klientų atsiliepimai yra riboti: Nors klientų atsiliepimai yra vertingi, dažniausiai jie atspindi jų patirtį naudojant esamus produktus. Jie gali pasiūlyti laipsniškus patobulinimus, o ne radikalias naujoves. Drąsios plėtros įmonės turi žvelgti ne tik į šiuos pasiūlymus, kad sukurtų tikrai transformuojančius produktus.

3. Vizionieriška lyderystė: Drąsiose įmonėse dažnai būna drąsių lyderių, kurie gali numatyti ateities poreikius ir tendencijas. Jie kuria produktus, kurie formuoja rinką, o ne tiesiog reaguoja į ją. „Inovacijų greitintuvo“ metodas gali paskatinti sukurti revoliucinius produktus, kurie iš naujo apibrėžia pramonės šakas.

4. Balansavimo aktas: Nors labai svarbu diegti naujoves, taip pat svarbu suprasti klientų problemas ir pageidavimus. Svarbiausia yra suderinti vizionieriškas idėjas su praktinėmis įžvalgomis iš klientų elgesio ir atsiliepimų. Ši pusiausvyra padeda užtikrinti, kad nauji produktai ne tik sujaudintų klientus, bet ir atitiktų jų pagrindinius poreikius bei įveiktų skausmą.

5. Rodyti ir pasakyti: Klientai negali suprasti, kaip išspręstumėte jų problemas naudodami produktus, kol neparodysite jiems to. Paspaudžiami prototipai, „Figma“ ar „Miro“ yra geras būdas paliesti, pajusti ar bendradarbiauti su siūlomu sprendimu. Tačiau tuo metu, kai sukuriate tai, ko klientai galvoja, kad jie nori, jie nori daugiau ir kartais naujo. Svarbu naudoti bendradarbiavimo būdus, kad gautumėte klientų įžvalgų ir kartotumėte savo produktą.

Sėkmingų naujovių pavyzdžiai:

Daugelio sėkmingiausių produktų klientai tiesiogiai nereikalavo. Pavyzdžiui, „iPhone“ sujungė kelias funkcijas viename įrenginyje, sukurdamas išmaniųjų telefonų rinką, kurios anksčiau nebuvo. Panašiai tokios platformos kaip X, LinkedIn, Facebook ir Instagram sukūrė naujus būdus žmonėms susisiekti ir dalytis, todėl socialinė žiniasklaida tapo pagrindine šiuolaikinio gyvenimo dalimi.

Iš esmės įmonės neturėtų pasikliauti vien klientų poreikiais, kad paskatintų naujoves.

Jie turėtų siekti suprasti platesnį vartotojų poreikių kontekstą ir pasinaudoti šia įžvalga kurdami naujoviškus sprendimus, kurių klientai dar gali nesuvokti, kad jie nori.

ISHIR inovacijų greitintuvas – tai galingas būdas atskleisti klientų skausmą, sužinoti, kas patinka vartotojams, sužavėti juos ir priversti juos žavėtis jūsų produkto gerbėjais. Tai padeda mūsų drąsiems startuolių įkūrėjams nuo pat pradžių gauti savo produktą.

Įrašas Ne kliento darbas žinoti, ko jie nori appeared first on ISHIR | Programinės įrangos kūrimas Indija.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -