Parduokite problemą, o ne tik sprendimą
![Parduokite problemą, o ne tik sprendimą](https://pasaulioreceptai.lt/wp-content/uploads/2024/08/Parduokite-problema-o-ne-tik-sprendima.png)
Tai visiškai priešinga tam, kaip esame priversti galvoti. Kyla pagunda pirmauti naudojant savo tinkintos programinės įrangos sprendimą. Tačiau problemos pardavimas užtikrina, kad jūsų tiksliniai klientai tikrai supras jūsų sprendimo vertę. Investuodami į inovacijų spartintuvą, jūs gaunate aiškumo, kokią problemą išsprendžia jūsų programinė įranga, ir taip pat sukursite naujovišką sprendimą, kurį mėgsta vartotojai.
Innovation Accelerator yra žaidimo keitiklis.
Šis metodas ne tik skatina naujoves, bet ir pagreitina produktų rinkai pritaikymą (PMF), sumažina klientų įsigijimo išlaidas (CAC) ir užtikrina tvarų augimą.
Pradėkite nuo problemos
Inovacijų spartintuvas prasideda nuo gilaus sprendžiamos problemos supratimo. Prieš kurdami funkcijas ar kurdami vartotojo sąsajas ar šaunias technologijas, pasinerkite į klientų iššūkius. Kokie skausmo taškai sutrikdo jų veiklą ar stabdo augimą? Šių problemų nustatymas ir jų patvirtinimas yra veiksmingo produkto kūrimo kertinis akmuo.
Skatinkite naujoves per empatiją
Kai giliai suvokiate problemą, diegiate naujoves tikrai svarbiais būdais. Jūsų tobulinimo pastangos bus sutelktos lazeriu kuriant sprendimus, kurie tiesiogiai sprendžia klientų skausmo problemas. Šis į empatiją orientuotas požiūris ne tik leidžia sukurti novatoriškesnį produktą, bet ir padidina jūsų galimybes greičiau pasiekti PMF.
Jūsų sprendimo suderinimas su realiais poreikiais
Norint pasiekti PMF, reikia ne turėti daugiausiai funkcijų, o turėti tas, kurių nori ir tikrai mėgsta vartotojai. Kai pozicionuojate savo produktą kaip gerai suprantamos problemos sprendimą, jūs stipriau rezonuojate su savo ICP. Šis suderinimas sumažina trintį pirkimo procese, todėl greitesnis pritaikymas ir efektyvesnis kelias į PMF.
Sumažinkite CAC išspręsdami tinkamas problemas
Sutelkdami dėmesį į problemą, jūs natūraliai pritraukiate klientų, kurie aktyviai ieško sprendimų. Šis tikslingas metodas reiškia, kad išleidžiate mažiau plataus masto rinkodaros pastangoms ir galite sumažinti CAC. Kai klientai mato jūsų produktą kaip aiškų atsakymą į jų problemą, padidėja konversijų rodikliai ir sumažėja įsigijimo išlaidos.
Paverskime problemą, o ne sprendimą, diskusijų centru. Užtikrinkite, kad kiekviena funkcija ar naujinimas būtų susietas su konkretaus kliento skausmo taško išsprendimu. Patvirtinkite ir išbandykite šį metodą ir stebėkite, kaip jis skatina naujoves, pagreitina PMF, sumažina jūsų CAC ir užtikrina klientų malonumą.
Kai sutelkiate dėmesį į problemą, naudokite veiksmingą požiūrį, kad sukurtumėte naujoves, jūsų produktas tampa natūraliu pasirinkimu.
Įrašas Parduokite problemą, o ne tik sprendimą appeared first on ISHIR | Programinės įrangos kūrimas Indija.