Plaktukas ieško vinies: kaip išvengti įprastų paleidimo spąstų
Pradedantiesiems nesunku susižavėti naujomis technologijomis. Jie dažnai susivilioja prašmatniomis savybėmis ir greitu MVP kūrimu nepraleidžiant laiko iš anksto. Jie baigia gaminį su minimaliomis ir pagrindinėmis funkcijomis, tačiau jie nėra visiškai tikri, kokią problemą jis išspręs.
Tačiau čia yra šalta tiesa: daugelis startuolių komandų, nors ir turi žinių, patirties, praleidžia esminius žingsnius. Jie naudojasi trumpuoju keliu, elgiasi remdamiesi prielaidomis, spaudžiami ir skuba vykdyti be tinkamo planavimo ir tyrimų.
Galų gale, iš tikrųjų svarbu: ar kuriame „svarbią programinę įrangą“ ir ar sprendžiame vartotojų problemą, už kurią jie nori mokėti?
Tačiau, kaip daugelis iš mūsų išmoko sunkiai, plaktuko turėjimas ne visada reiškia, kad reikia rasti vinį.
Daugelis startuolių patenka į šiuos spąstus:
1. Sprendimas ieškant problemos – Kurti naujoviškus produktus yra puiku, tačiau kai jie neišsprendžia tikros problemos, jie dažnai nukrenta.
2. Pasukimas be tikslo – Tendencijų vaikymasis arba bandymas modifikuoti gaminį probleminėje erdvėje gali sukelti nesibaigiančių posūkių į kelias rinkas ciklą.
3. Švaistomas laikas ir ištekliai – Nesant aiškios sprendžiamos problemos, resursai švaistomi, o komanda sukasi ratais.
Geriausi startuolių įkūrėjai sprendžia tikras problemas tikriems žmonėms.
Pagrindinės pamokos:
1. Pirmiausia nustatykite problemą: Prieš statydami įsitikinkite, kad suprantate problemą, kurią bandote išspręsti.
2. Kurkite pagal paskirtį: Kurkite pasirinktinius programinės įrangos sprendimus, kurie tikrai patenkina klientų poreikius, o ne tik demonstruoja šaunias technologijas.
3. Patvirtinkite iš anksto: Išbandykite ir patvirtinkite savo prielaidas su tikrais vartotojais, prieš pradėdami viską.
Pradedantieji turėtų sutelkti dėmesį į gilų klientų problemų supratimą prieš pereidami į kūrimo režimą.
Kurkime produktus, kurie išspręstų tikras problemas, o ne tik produktus, kuriuos reikia išspręsti.