„SleekFlow“ surenka 7 mln. USD, kad išnaudotų pokalbio AI galimybę visoje Azijoje
Singapūre ir Honkonge įsikūrusi socialinės komercijos platforma „SleekFlow“, sukūrusi pokalbių AI rinkinį, skirtą klientų įtraukimui į Azijos rinkas, trečiadienį pranešė užsitikrinusi dar 7 mln. USD finansavimą. Pinigai bus naudojami toliau plėtoti savo AI, taip pat giliau įsiskverbti į Pietryčių Aziją ir Vidurinius Rytus bei įsiveržti į Europą.
Startuolio lėšų rinkimas ir augimo planai pabrėžia spartų socialinės komercijos augimą – kai pardavėjai naudoja tokias platformas kaip „Facebook“, „Instagram“, „WhatsApp“, „TikTok“ ir „YouTube“, kad galėtų parduoti savo prekes ir rasti naujų klientų, o vartotojai naudoja tas pačias socialinės žiniasklaidos platformas, kad atrastų ir pirktų. dalykų.
Socialinė prekyba šiuo metu auga greičiau nei įprastinė elektroninė prekyba. Numatoma, kad vien Azijos Ramiojo vandenyno regiono socialinės komercijos rinkos vertė iki 2028 m. viršys 894 mln. USD, o tai reiškia, kad nuo 2022 m.
Be to, pokalbio AI yra didelė socialinės komercijos vystymosi dalis. Naudodami dirbtiniu intelektu pagrįstą pokalbių funkciją, pardavėjai gali išplėsti savo klientų aptarnavimą, kad galėtų dirbti su daugybe vartotojų, tuo pačiu išlaikydami savo operacijų paprastumą. Tai taip pat prideda prie proceso programinį sluoksnį, o analizė suteikia jiems daugiau informacijos apie tai, kas veikia, o kas ne, kada ir kam, ir atitinkamai automatizuoti įvairius atsakymus skirtingoms auditorijoms.
Prognozuojama, kad pokalbių AI pramonė iki 2030 m. pasieks 49,9 mlrd. USD, ty 24,9 % daugiau nei 13,2 mlrd. USD 2024 m.
Turint omenyje ne tik socialinės komercijos, bet ir visos elektroninės komercijos mastelio poreikį, galbūt nenuostabu girdėti, kad pokalbio AI erdvė yra perpildyta. „SleekFlow“ konkurentai yra „Messagebird“, „Respond.io“, „Gupshup“, „Omnichat“, „Trengo“, „WATI“, „Unifonic“ ir „Verloop“.
Hensonas Tsai, „SleekFlow“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, sako, kad startuolis išsiskiria iš šių ir kitų konkurentų supaprastintomis funkcijomis. Šios funkcijos apima daugiakanalio galimybes (ty rinkodarą į daugiau nei vieną platformą ir sąsają iš vienos informacijos suvestinės), rinkodaros automatizavimą ir patogią srauto kūrimo priemonę, kuri suteikia galimybę lanksčiai kurti unikalias pokalbių funkcijas kiekvienam klientui. Momentinio atsiskaitymo galimybės apima mokėjimo nuorodas pokalbyje, bendradarbiavimo komandos funkcijas, integruotą CRM platformos integraciją su „HubSpot“ ir „SalesForce“ bei el. prekybos funkcijas.
Planuojama išplėsti savo platformą, „pateikiant visiškai automatizuoto pardavimo ir palaikymo balsu, skambučiais ir el. paštu pasiūlymus, kad mūsų klientams būtų suteikta neprilygstama vertė“, – „TechCrunch“ sakė Tsai.
Startuolis taip pat neseniai paskyrė naują CTO Gao Lei, dirbtinio intelekto ir didelių duomenų veteraną, daugiau nei du dešimtmečius vadovaujantį Silicio slėnio technologijų srityje.
„Nuo tada, kai buvo paskirtas vyriausiasis technologijų pareigūnas Gao Lei, Silicio slėnio veteranas, gerokai padidinome savo inžinerines pastangas, kad būtume novatoriškų technologijų ir pažangaus AI priešakyje“, – sakė Tsai.
„SleekFlow“ sukurtas remiantis kelių pakopų „SaaS“ verslo modeliu su pasirenkamu priedu klientams, norintiems nustatyti ir paleisti „WhatsApp Business“ pranešimų kanalą. Startuolis vadovauja pardavimų ir rinkodaros komandoms, o juo naudojasi įmonės – nuo mažų komandų iki didelių draudimo, sveikatos priežiūros, telekomunikacijų ir mažmeninės prekybos sektorių įmonių. Tarp jos klientų yra Honkongo plačiajuosčio ryšio tinklai (HKBN), Delonghi, internetinė baldų įmonė „Cellini“ ir Malaizijos buitinių elektros prietaisų gamintoja „Khind“.
„SleekFlow“ šiandien veikia Singapūre, Honkonge, Malaizijoje, Indonezijoje, Brazilijoje ir Jungtiniuose Arabų Emyratuose. Iš jų Tsai teigė, kad vartotojų elgesys, ypač Indonezijoje, kuri, kaip prognozuojama, iki 2030 m. taps viena didžiausių vartotojų rinkų, sparčiai perėjo prie apsipirkimo internetu, o ne tradicinėse parduotuvėse. Didelė perkamoji galia Saudo Arabijoje ir JAE reiškia, kad šie regionai taip pat greičiausiai bus pagrindinės socialinės komercijos rinkos, pridūrė Tsai.
Seule įsikūrusi rizikos kapitalo įmonė „Atinum Investment“ vadovavo šiam paskutiniam finansavimo etapui, kuriame taip pat dalyvavo esami rėmėjai AEF Greater Bay Area Fund ir Transcend Capital Partners, taip pat Mosesas Tsangas, buvęs „Goldman Sachs Group“ generalinis partneris ir „Goldman Sachs Asia LLC“ pirmininkas. . Anksčiau „SleekFlow“ surinko 8 mln. USD A seriją, kuriai vadovavo „Tiger Global“.
Bendrovė atsisakė komentuoti savo vertinimą, tačiau be to, kad iki šiol buvo surinkta 15 mln. USD, reikėtų atkreipti dėmesį į kai kuriuos kitus finansinius rodiklius, kad jos metinės pasikartojančios pajamos (ARR) 2024 m. birželio mėn. padidėjo iki 8–9 mln. USD nuo maždaug 1 USD. 2022 m. gruodį – 2 mln. Jo darbuotojų skaičius taip pat išaugo iki 160 nuo 60, o klientų visame pasaulyje padaugėjo daugiau nei 5 000, „TechCrunch“ sakė Tsai.