„Temasek“ ir „Fidelity“ įvertina „Lenskart“ 5 milijardus dolerių perkant 200 milijonų dolerių akcijų paketą
„Temasek“ ir „Fidelity“ įsigijo Indijos akinių startuolio „Lenskart“ akcijų už 200 mln. USD, pirmadienį paskelbė finansų patarėjas „Avendus“.
Sandorio metu Indijos rinkoje pirmaujantis ir vis labiau besiplečiantis į užsienį „Lenskart“ buvo įvertintas 5 milijardais dolerių, SMS žinutėje „TechCrunch“ sakė startuolio įkūrėjas ir vadovas Peyushas Bansal.
Temasek yra esamas Lenskart rėmėjas. Nauja investicija po to, kai „Lenskart“ pernai iš Abu Dabio investicijų institucijos surinko 500 mln.
13 metų Indijos akinių startuolis, kurio rėmėjai taip pat yra SoftBank ir Alpha Wave Global, parduoda akinius, akinius nuo saulės, kontaktinius lęšius ir kitus akinių priedus. Ji tapo vienu didžiausių akinių gamintojų Indijoje, numušdama konkurenciją ir siūlydama aukščiausios kokybės akinius už prieinamą kainą.
„Lenskart“ sugebėjo išlaikyti žemas kainas, padidindamas sektoriaus efektyvumą, Bansal sakė „TechCrunch“ ankstesniame interviu. Startuolis gamina savo akinius ir kontaktinius lęšius ir yra išskirtinis daugelio pasaulinių akinių technologijų licencijavimo partneris Indijoje.
Vykdydamas veiklą Indijoje, Pietryčių Azijoje ir Artimuosiuose Rytuose, „Lenskart“ parduoda savo produktus internetu ir per daugiau nei 2500 parduotuvių, kurių dauguma yra Indijoje.
Indijos regėjimo korekcijos rinka tebėra labai nepakankamai aptarnauta – tik nedidelė dalis gyventojų šiuo metu naudoja akinius ar kontaktinius lęšius, nepaisant to, kad jų reikalauja šimtai milijonų žmonių.
„Ši žinomų pasaulinių investuotojų investicija pabrėžia Lenskart žlugdančio modelio unikalumą ir išryškina jaudulį, apimantį vieną iš labiausiai laukiamų IPO Indijoje ateinančiais metais“, – pranešime teigė Neeraj Shrimali, „Avendus Capital“ skaitmeninės ir investicijų bankininkystės MD. .
„Džiaugiamės, kas laukia „Lenskart & Peyush“. Mūsų nuomone, daugiau vėlyvosios stadijos technologijų įmonių ir toliau sulauks didelio investuotojų susidomėjimo, parodydamos Indijos vartotojų technologijų kraštovaizdžio tvirtumą ir jaudulį.