Tiesą sakant, „LinkedIn“ žaidimai yra įdomūs
Jaučiu kaltą malonumą, ir ne tai, kad ką tik peržiūrėjau visą „Glee“ (taip, net baisius vėlesnius sezonus), ar kad per savo laiką perskaičiau bedieviškai daug Hario Poterio fantastikos.
Mano kaltas malonumas yra tai, kad žaidžiu LinkedIn žaidimus.
Norėdami atsakyti į akivaizdų klausimą: Palaukite, „LinkedIn“ turi žaidimų? Taip. Gegužės mėn. „LinkedIn“ per „LinkedIn News“ išleido tris galvosūkius, pavyzdžiui, „New York Times“ žaidimų knock-off versiją. Yra loginis galvosūkis „Queens“ (mano mėgstamiausias), žodžių žaidimas „Crossclimb“ (gana geras) ir žodžių asociacijos žaidimas „Pinpoint“ (ne puikus žaidimas, bet koks).
„LinkedIn“ taiko klasikinę technologijų strategiją, kad pamatytumėte, kas tinka kitai įmonei, ir bando pakartoti tą sėkmę, net jei gali atrodyti keista žaisti žaidimus profesionalioje tinklo platformoje. Tačiau nenuostabu, kodėl NYT Games paskatino šį įkvėpimą. Tam tikra prasme „The New York Times“ dabar yra žaidimų įmonė – 2023 m. gruodžio mėn. naudotojai daugiau laiko praleido „NYT Games“ programoje nei naujienų programoje.
„LinkedIn“ nėra vienas. Dabar visi turi žaidimų. Apple naujienos. Netflix. YouTube. Mums yra tiek daug žaidimų. Vis dėlto, kai baigiu įvairius New York Times galvosūkius, aš vis tiek noriu daugiau. Man nenorėtų žaisti „LinkedIn“ „Crossclimb“ prieš „Connections“, bet žaidimai yra pakankamai geri, kad suteiktų man tą saldų dopamino antplūdį.
Dažniausiai LinkedIn žaidimus žaidžiu darbo dienos metu (atsiprašau viršininko). Kartais taip yra todėl, kad prisijungiau prie „LinkedIn“, norėdamas ką nors patikrinti ar ieškoti šaltinio, bet tada prisimenu, kad galiu skirti kelias minutes žaisti mažą žaidimą. Kartais mano mintys sutrinka, kai per ilgai žiūriu į tą patį straipsnio juodraštį, o padarius pertrauką išspręsti spalvingą Queens galvosūkį, lengviau grįžti ir vėl susidurti su tuo „Google“ dokumentu.
Tačiau pasirodo, kad yra mokslas, kodėl mums patinka šie greiti, kartą per dieną atliekami galvosūkiai.
Neseniai kalbėjausi su DeepWell DTx įkūrėju Ryanu Douglasu, kurio įmonė remiasi idėja, kad vaizdo žaidimai (saikingai) gali turėti naudos psichinei sveikatai. Kai kuriais atvejais trumpas žaidimo išsiblaškymas gali ištraukti mus iš neigiamų minčių spiralių arba padėti pažvelgti į problemą iš naujos perspektyvos.
„Jei, pavyzdžiui, žaidi „Tetris“, negali turėti didelio pokalbio apie tai, koks tu baisus, kaip tu čiulpi, kas bus kitą savaitę, ir visa tai“, – sakė Douglasas „TechCrunch“. .
Neurologijos lygmeniu Douglasas paaiškino, kad žaisdami žaidimus suaktyviname savo smegenų limbinę sistemą, kuri yra atsakinga už streso valdymą. Tačiau net jei šie stresoriai yra imituojami, jie pripratina mūsų smegenis įveikti tą stresą įvairiais būdais.
„Pradėsite mokytis pasąmonės lygmeniu, kurdami naujus neuroninius kelius paspartintu greičiu ir pirmiausia pasirenkate juos pasąmonės lygmeniu, kad nustatytumėte, kaip ateityje spręsite šias problemas“, – sakė jis. „Jei susidorojate su (stresoriumi) šioje konkrečioje aplinkoje, įgavote veiksmų laisvę. Jūs turite kontrolę.”
Tai nereiškia, kad turėtume eiti ir žaisti „Pokémon“ visą dieną – vaizdo žaidimų kūrėjų įrankiai, kuriuos gamina „DeepWell“, yra patvirtinti terapiniam naudojimui 15 minučių dozėmis. Galbūt todėl mes visi taip susižavėjome tokiais žaidimais kaip Wordle, taip pat kitais The New York Times (ir LinkedIn) žaidimais, kurie turi ribotą pabaigą. Per dieną padarote vieną galvosūkį ir judate toliau.
Joshas Wardle'as, Wordle kūrėjas, kalbėjo su TechCrunch apie savo virusinę sėkmę dar prieš tai, kai jo žaidimą įsigijo The New York Times.
„Mane įtariai žiūriu į programas ir žaidimus, kurie nori jūsų begalinio dėmesio – pavyzdžiui, dirbau Silicio slėnyje. Aš žinau, kodėl jie tai daro“, – sakė Wardle. „Manau, kad žmonės turi apetitą dalykų, kurie aiškiai nieko iš tavęs nenori“.
Tačiau Wardle'as teisus – žinoma, mano mylimi „LinkedIn“ žaidimai tikrai nori iš manęs kažko: mano dėmesio. Ir jei atvirai, pastaraisiais mėnesiais „LinkedIn“ praleidau daug daugiau laiko nei kada nors anksčiau.
Paties LinkedIn duomenimis, mano elgesys nėra anomalija. Bendrovė teigė, kad nuo liepos pradžios naujų žaidėjų įsitraukimas išaugo apie 20% per savaitę. „LinkedIn“ taip pat pastebėjo, kad vartotojai pradeda pokalbius po žaidimų. Kai baigiate žaidimą, galite pamatyti, kurie jūsų ryšiai taip pat žaidė. Manau, kad kai kurie žmonės tai naudoja kaip galimybę prisijungti prie #tinklo. Aš to nedarau, bet vėlgi, dauguma mano pokalbių „LinkedIn“ yra tik aš susirašinėdamas draugams „labas“, nes dėl tam tikrų priežasčių man tai juokinga.
Taigi, prisijunkite prie „LinkedIn“ ir pasinerkite į savo širdį… o po maždaug keturių minučių grįžkite į nenumaldomą pasaulinio kapitalizmo šurmulį.