„Air Doctor“ surinko 20 mln. USD, kad užpildytų spragą, kaip žmonės keliauja pas gydytojus


Kelionės į užsienį patiria unikalų stresą, o vienas didžiausių yra tai, ką daryti, jei jaučiatės blogai. Ar galite rasti gydytoją, kuris kalba jūsų kalba, priimtų jūsų draudimą ir leis jums išvengti išlaidų ir streso, susijusių su apsilankymu nepažįstamoje ligoninės skubios pagalbos skyriuje?

Startuolis, pavadintas „Air Doctor“, sukūrė platformą, skirtą padėti žmonėms, patekusiems į šią keblią padėtį, ir dabar surinko 20 mln.

Šis produktas yra iš dalies katalogas, iš dalies algoritmiškai valdomas vietos paslaugų teikėjas ir dalis apskaitos technologijų. „Air Doctor“ yra įvairių šalių patikrintų gydytojų katalogas su profiliais apie tai, ką jie apima ir kokiomis kalbomis jie kalba, kurie savo ruožtu pateikiami vartotojams, kad galėtų naršyti ir naudoti, jei reikia, konsultuojantis asmeniškai arba nuotoliniu būdu.

Patys pacientai nemoka gydytojams ir neįsitraukia į jų atitinkamų draudimo paslaugų teikėjų draudimo išmokas. Tada užkulisiuose „Air Doctor“ derina klientų draudimo polisus su teikiamomis paslaugomis ir tvarko mokėjimus gydytojams, kad tos draudimo bendrovės gautų kompensaciją. Šiame procese „Air Doctor“ ima paslaugos mokestį ir komisinius, tačiau vis dėlto teigia, kad jos, kaip tarpininko, pastangos leidžia sutaupyti 50 % ambulatorinių išlaidų, 60 % sutaupyti medicinos pagalbos teikėjams ir sutaupyti gydymo bei apdorojimo laiko. 75 proc.

„Air Doctor“ dabar turi daugiau nei 80 000 klientų, kuriuos iš dalies padidino sutartys su maždaug 18 pagrindinių sveikatos draudimo paslaugų teikėjų; ir jame yra 20 000 gydytojų 84 šalyse žinynas. (Jis prasidėjo kaip B2C paslaugų teikėjas, bet dabar yra B2B2C derinys su draudimo bendrovėmis, kurios kreipiasi į Air Doctor, kartu su kitais, kurie tiesiogiai naudojasi šia paslauga.)

Pasak generalinės direktorės ir įkūrėjo Jenny Cohen Derfler, pajamos išauga 2,5 karto per metus ir tarptautiniu mastu keliaujančių žmonių skaičius per pirmuosius septynis šių metų mėnesius, JT skaičiavimais, sieks 790 mln. yra daug didesnis“, – sakė ji. (Ir taip, yra ir kitų startuolių, orientuotų į keliautojus ir jų sveikatos poreikius: „Feather“ kuria draudimo platformą emigrantams.)

Šio etapo investuotojai pabrėžia galimybę, kurios siekia bendrovė: aMoon, Izraelio rizikos kapitalo įmonė, kuri daugiausia dėmesio skiria sveikatos ir gyvybės mokslams, pirmauja su kitais naujais rėmėjais, įskaitant draudimo milžiną Tokio Marine Holdings ir Samsung Ventures (SVIC). Dalyvauja ir ankstesni rėmėjai Lightspeed Venture Partners, Vintage Investment Partners ir dar dvi pramonės įmonės – Phoenix Insurance ir Munich Re Ventures.

Investuotojai taip pat nurodo dar vieną technologijų potencialo, kurį bendrovė sukūrė, aspektą:

„Air Doctor“ naudoja pažangius algoritmus ir programomis pagrįstus sprendimus, kad keliautojams visame pasaulyje teiktų savalaikę kokybišką medicininę priežiūrą“, – pareiškime „aMoon“ generalinis partneris Toddas Sone'as.

Derfler susidomėjimas „Air Doctor“ kūrimu iš dalies kyla dėl jos ir jos partnerio (ir įkūrėjo) patirties. Derfler viename interviu man apibūdino save kaip „klajoklius“: ji kilusi iš Urugvajaus; keliavo po Pietų Ameriką; praleistas laikas kitose šalyse; ir šiuo metu gyvena Izraelyje.

Jos vyras Yam Derfler iš pradžių idėją apie įmonę sugalvojo keliaudamas.

Pietų Amerikoje jis susirgo ir suprato, kad neįsivaizduoja, kaip naršyti vietinėje sveikatos sistemoje, kad surastų gydytoją. Vietoj to jis nuvyko į ligoninę, kuri, kaip paaiškėjo, turėjo savo dramatiškų posūkių.

Namuose Izraelyje, kai jis ir Jenny pradėjo giliau žvelgti į problemą, buvo aišku, kad Yam ir kiti vartotojai nebuvo vieni. Draudimo bendrovės taip pat neturėjo aiškaus maršruto, kaip rekomenduoti gydytojus tinkle, kai svarsto užsienio šalis, esančias už jų gimtosios teritorijos ribų.

Taip prasidėjo „Air Doctor“ kūrimo procesas. Tai taip pat buvo kupina iššūkių, prisiminė Derfleris. Pora iš pradžių manė, kad norėdami būti labai arti problemos ir sprendimo, jie patys keliaus į pirmąją šalį, su kuria susidūrė – Graikiją, kad surastų gydytojus, kurie pradėtų kurti tinklą.

„Mes pradėjome lankytis pas gydytojus Graikijoje pagal rekomendacijas“, – sakė ji. „Sužinojome, kad Graikijoje paskambinus gydytojui registratorė dažniausiai nemoka anglų kalbos. O nuėjus adresu, tai raidės ne lotyniškos, todėl negalėjome suprasti, kuriame aukšte yra klinika. Norėjome patys suprasti poreikį ir ką turime pasakyti savo vartotojams.

Pora taip pat naudojo kitus metodus, kad sukurtų savo duomenų bazę, įskaitant susisiekimą su ambasadomis dėl rekomendacijų, o tada iš lūpų į lūpas per esamus tinkle veikiančius gydytojus. Ji sakė, kad iki COVID-19 susirinko 10 000 gydytojų, o per pastaruosius dvejus metus prisijungė dar 10 000. Dabar, kai ji glaudžiau bendradarbiauja su draudimo bendrovėmis, ji taip pat remiasi jomis, kad suprastų, kur žmonės keliauja ir kokie yra dažniausiai pasitaikantys negalavimai, kad sutelktų dėmesį į tinklo plėtrą.

Šiuo metu bendrovė surinko apie 50 milijonų dolerių (įskaitant šią A seriją 2020 m.) ir neatskleidžia vertinimo.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės - Pranešimai spaudai