Dave'as Clarkas, buvęs „Amazon“ ir „Flexport“, ką tik gavo 100 mln. USD už naują tiekimo grandinės įmonę.
Dave'as Clarkas pastaruosius dvejus metus mėgavosi kalneliais.
2022 m. birželio mėn. atsistatydinęs iš Amazon pasaulinio vartotojų padalinio generalinio direktoriaus pareigų (jo pareigas ėjo daugiau nei du dešimtmečius), Clarkas persikėlė į Dalasą, kad prisijungtų prie tiekimo grandinės logistikos bendrovės „Flexport“. Gavęs valdybos mandatą parengti „Flexport“ eiti į biržą, Clarkas vadovavo generaliniu direktoriumi, o vėliau – generaliniu direktoriumi, o įkūrėjas Ryanas Petersonas tapo vykdomuoju pirmininku.
Bet ne viskas klostėsi sklandžiai. 2023 m. rugsėjį „Flexport“ valdyba, vadovaujama Petersono, privertė Clarką atsistatydinti, apkaltindama jį netinkamu valdymu. Clarkas tvirtino, kad jis tik bandė išspręsti, jo nuomone, „dideles“ organizacines problemas. Vėlesnės ataskaitos patvirtino Clarko teiginius, tačiau žala buvo padaryta. Klarkas išėjo.
Klarkas surengė gubernatoriaus bėgimą Teksase; jis pasamdė ir strategus. Tačiau įkurti verslą, kurį jis galėjo vadovauti taip, kaip jam atrodo tinkama, patrauklumas pasirodė esąs stipresnis.
Clarkas antradienį pristatė savo naują kompaniją „Auger“ ir surinko milžinišką 100 mln. „Auger“ kuria dirbtinio intelekto įrankį, skirtą nuo tiekimo grandinės priklausomoms įmonėms, kuris integruojamas su esamomis atsargų valdymo platformomis, kad pateiktų įžvalgas realiuoju laiku.
„Per visą savo karjerą iš pirmų lūpų mačiau, kaip nutrūkusios tiekimo grandinės paveikia ne tik įmones, bet iš tikrųjų milijonus žmonių: vėlavimai, neleidžiantys produktams pasiekti lentynų, nesusikalbėjimas, dėl kurio darbuotojai verčiami dirbti viršvalandžius, didesnės vartotojų kainos ir neefektyvumas, kuris prisideda prie didėjančio anglies pėdsako“, – „TechCrunch“ sakė Clarkas. „Tai ne tik verslo problemos – tai žmonių problemos. Ir laikas juos sutvarkyti“.
Clarkas buvo neaiškus, ką tiksliai „Auger“ kuria, išskyrus tai, kad „suvienija“ tiekimo grandinės duomenis įvairiems agregavimo tipams. Atrodo, kad taip pat yra pokalbių roboto komponentas: Clarkas sako, kad vartotojai galės „tiesiog užduoti“ tokius klausimus, kaip „Suteikite man atsargų informaciją kitos savaitės siuntai“, o „Auger“ tuos duomenis „akimirksniu“ pateiks „vartotojui“. portalas.
„Nepaisant didelių investicijų, įmonės vis dar remiasi fragmentuota „Franken“ programine įranga – atskirtomis sistemomis, sujungtomis iš nesuderinamų technologijų, kurios neveikia efektyviai“, – sakė Clarkas. „Tai veda prie neveiksmingų sprendimų ir verčia priimti svarbius sprendimus naudojant tokius įrankius kaip Excel, kurie niekada nebuvo sukurti taip, kad būtų galima valdyti tokio masto tiekimo grandinių sudėtingumą. „Auger“ kuria naują sprendimą įmonėms, ieškančioms geresnių galimybių.
Clarko nuomone, yra didelė technologijų, padedančių organizacijoms suprasti savo tiekimo grandines, paklausa. Remiantis vienu šaltiniu, 56 % mažmenininkų turi savaitės „saugos atsargų“, kad būtų apsidrausti nuo tiekimo grandinės matomumo nesėkmių.
Tiekimo grandinės sąmoningumo stoka – kartu su didėjančiu priešpriešiniu vėju tiekimo grandinėje – nuo dokininkų streikų iki neramumų Raudonojoje jūroje – prisideda prie didelių pasaulinių laivybos sutrikimų. Remiantis Niujorko Federalinio rezervų banko apklausa, maždaug trečdaliui paslaugų įmonių ir beveik pusei gamintojų sunku gauti tiekimo.
„Didėjantys trikdžiai ir pasauliniai konfliktai sukuria beveik nuolatinius pasaulinės gamybos ir prekių srauto pokyčius, išplečiant esamas technologijas už jos ribų“, – sakė Clarkas.
Dėl naujesnių kliūčių ir pandemijos sukeltų iššūkių sprogus padaugėjo naujų įmonių, sprendžiančių tiekimo grandinės matomumą ir valdymą. Logistikos programinės įrangos sektorius iki 2025 m. pasieks 46,5 mlrd. USD pagal rinkas ir rinkas. Ir finansavimas sėkmingai patenka į pažangius tiekimo grandinės platformų pardavėjus – startuoliai šioje erdvėje šiais metais gavo 15,4 mlrd. USD investicijų.
Iš tiesų, „Auger“, įsikūręs Belvue, Vašingtone, patenka į rinką, kupiną didžiulių konkurentų.
Altana, kuri liepą iš investuotojų surinko 200 milijonų dolerių, naudoja dirbtinio intelekto sistemą, kad sukurtų bendrą tarptautinių tiekimo grandinės tinklų vaizdą, remdamasi tiek logistikos, tiek B2B duomenimis. „Everstream“ ir „Pando“ analizei siūlo savo prietaisų skydelius, skirtus papildyti transporto valdymo ir tiekėjų santykių valdymo sistemas.
Clarkas tvirtina, kad tai, ką Augeris gamina, bus tikrai kitoks.
„Auger integruos duomenis iš kelių šaltinių ir naudos pažangų AI bei mašininį mokymąsi, kad sukurtų automatizuotas, dinamines įžvalgas realiuoju laiku“, – sakė Clarkas. „Platforma pasiūlys vieną stiklą, skirtą planuoti, prognozuoti ir finansuoti (kad) … leis komandoms pereiti nuo rankinių užduočių ir sutelkti dėmesį į naujovių skatinimą.
„Clark“ gali turėti tai, ko reikia, kad galėtų kovoti su didesniais „SaaS“ tiekimo grandinės programinės įrangos tiekėjais. Logistika yra juk jo specialybė. „Amazon“ įmonėje Clarkas buvo ankstyvas robotų automatizavimo šalininkas, kuris sutaupė įmonei dešimtis milijonų dolerių. Ir pandemijos metu Clarkas smarkiai išplėtė „Amazon“ veiklą, kad patenkintų išaugusią internetinių prekių paklausą.
Kita vertus, Clarkas padarė didelių vadovo klaidų. Jis neteisingai įvertino „Amazon“ tradicinių verslų priėmimą ir paskutinėje pandemijos atkarpoje per daug išplėtė įmonės sandėlio pajėgumus. Dėl pastarojo sprendimo buvo viršyta milijardų suma.
„Oak“ generalinis partneris Mattas Streisfeldas pasitiki Clarku, vadindamas jį „kartą gyvenime“ įkūrėju, galinčiu „pergalvoti tiekimo grandinės valdymo programinę įrangą“.
„Esame įpusėję kritinio pokyčio, kasdien į debesį perduodama daugiau duomenų“, – sakoma Streisfeldo pranešime. „Dėl šio pakeitimo turėsime labiau prieinamą informaciją, kurią bus galima susisteminti ne tik realiuoju laiku, nuolatiniam planavimui, bet ir taip, kad dirbtinis intelektas būtų pritaikytas automatizuoti daugiau darbo eigų ir teiktų daugiau verslo ir finansinių įžvalgų atsargų valdymui ir prognozavimui. .
Clarkas teigia, kad „Auger“, kuri dar neturi užsitikrinti klientų ar gauti pajamų, ateinančiais mėnesiais paskelbs daugiau informacijos apie savo produkto planą ir gaires. „Mūsų įkūrėjų komandą sudaro nepailstantys problemų sprendėjai, turintys įrodytą patirtį plataus masto transformuojančių tiekimo grandinės sprendimų teikimo srityje“, – pridūrė jis. „Tai tik pradžia“.