„Google“ į „Chrome“ darbalaukį pateikia „Gemini“ paieškos istoriją ir „Lens“.

Chrome-AI-blog.jpg


„Google“ ketvirtadienis pranešė, kad pristato naujas „Gemini“ funkcijas, skirtas „Chrome“ darbalaukio versijai, įskaitant „Lens“ darbalaukiui, skirtukų palyginimą, skirtą apsipirkti, ir natūralios kalbos integravimą paieškos istorijoje.

Praėjus metams po „Google Lens“ pristatymo ir tobulinimo mobiliuosiuose įrenginiuose, ši funkcija pagaliau pasiekiama darbalaukyje. Artimiausiomis dienomis naudotojams visame pasaulyje pasirodysiantis „Lens“ veiks adreso juostoje ir trijų taškų meniu. Spustelėję galite pasirinkti puslapio dalį ir užduoti daugiau klausimų, kad gautumėte paieškos rezultatus.

Taip pat galite paliesti objektus, pvz., kažkieno kuprinę paveikslėlyje, ir užduoti klausimus naudodami kelių paiešką, kad rastumėte panašų skirtingų spalvų ar prekės ženklų prekę. Atsižvelgiant į užduodamą klausimą, atsakymuose taip pat galite gauti AI apžvalgas.

Naudotojai ne tik ieško perkamų prekių, bet ir gali sužinoti, kiek saulės šviesos reikia, pavyzdžiui, augalui, arba gauti pagalbos suprasti matematinę lygtį.

Vaizdo kreditai: Google

„Google“ taip pat pristato naują funkciją „Tab Compare“, kad padėtų apsipirkti. Artimiausiomis savaitėmis „Chrome“ pateiks AI pagrįstą panašių elementų, kurių galbūt ieškote skirtinguose skirtukuose, suvestinę. Pavyzdžiui, jei ieškote naujo „Bluetooth“ garsiakalbio, ši funkcija vienoje vietoje rodys tokią informaciją kaip gaminio specifikacijos, funkcijos, kaina ir įvertinimai, net jei šią informaciją peržiūrite skirtinguose puslapiuose.

„Chrome“ skirtukas, kuriame lyginamos trijų skirtingų nešiojamųjų garsiakalbių kainos, vartotojų atsiliepimai ir kitos specifikacijos.
Vaizdo kreditai: Google

Vienas iš naudingiausių šios partijos atnaujinimų yra galimybė ieškoti naršymo istorijoje naudojant natūralios kalbos užklausas. Kartais neatsimenate, kuriame puslapyje lankėtės, išskyrus keletą detalių. Artimiausiomis savaitėmis bendrovė įdiegs AI pagrįstą istorijos paiešką kaip JAV naudotojų pasirinkimo funkciją.

„Paieškos istorijos“ spartusis klavišas „Chrome“ adreso juostoje su įvestimi „kas buvo ta ledų parduotuvė, į kurią žiūrėjau praėjusią savaitę?.  Išskleidžiamajame rezultatuose pateikiamas teisingos svetainės „Emerald City Cones“ URL.
Vaizdo kreditai: Google

Natūralios kalbos užklausos pavyzdys: „Kokia buvo ta ledų parduotuvė, kurią apžiūrėjau praėjusią savaitę?“ „Google“ naudoja URL, pavadinimo ir puslapio turinio derinį, kad parodytų paieškos rezultatus.

Bendrovė teigė, kad ji nenaudoja šių duomenų treniruodama Dvynius ir nepateiks jokios informacijos iš inkognito seanso. Tačiau „Google“ šiuo metu negali apdoroti AI pagrįstos paieškos istorijos vietoje, todėl rezultatams pateikti ji naudoja debesies pajėgumus.

Sausio mėnesį bendrovė pristatė dirbtinio intelekto funkcijas, tokias kaip wrasistentas, skirtukų rengėjas ir temos kūrėjas. Gegužės mėn. jis išleido kelią paminėti Dvynius ir užduoti klausimus pokalbių robotui tiesiai iš adreso juostos.





Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -