Kodėl įmonės stengiasi diegti naujoves: 5 geriausių lyderių pasiteisinimų įveikimas
Inovacijos nėra tik madingas žodis – tai būtinybė.
Tačiau daugelis organizacijų, net ir technologijų startuoliai, atsiduria status quo inercijoje.
Kiekvieną savaitę kalbamės su daugybe technologijų lyderių ir startuolių įkūrėjų ir pateikiame penkis populiariausius pasiteisinimus, kuriais siekiama pagrįsti, kodėl jie nėra tam pasiruošę ir nenori iš tikrųjų priimti naujovių.
Ar kas nors iš šių dalykų jums skamba pažįstamai?
1. „Neturime biudžeto“.
2. „Inovacijos per lėtos. Turime greitai judėti“.
3. „Aš žinau, ko noriu. Esu įsitikinęs, kad to nori ir klientas.
4. „Man labai patinka jūsų pasiūlytas požiūris. Bet mes visada taip darėme, tai pakankamai gerai.
5. „Negalime žlugti bet kokia kaina“.
Štai ką mes norėtume jiems pasakyti:
1. „Neturime biudžeto“.
Finansiniai suvaržymai yra dažna kliūtis, tačiau naujovėms ne visada reikia didelio biudžeto. Pradėkite nuo mažo nuo to, ką turite. Pasinaudokite dizaino mąstymo sistemomis ir taikykite liesas metodikas, kad galėtumėte palaipsniui išbandyti idėjas. Nepamirškime, kad kūrybiškumas klesti suvaržymais.
2. „Inovacijos per lėtos. Turime greitai judėti“.
Įdiegę judrias metodikas, pabrėžiančias greitą iteraciją, nuolatinį grįžtamąjį ryšį ir suinteresuotųjų šalių bendradarbiavimą, ne tik paspartina plėtrą, bet ir glaudžiai suderinama su dinamiškais vartotojo poreikiais. Ji įkvepia naujų idėjų ir nuolat deda pastangas atsižvelgiant į besikeičiančius klientų poreikius. Jis yra efektyvus ir pagreitina greitą iteraciją. Visiškai priešingai nei teigiama.
3. „Aš žinau, ko noriu. Esu įsitikinęs, kad to nori ir klientas.
Puiku, kai pasitikite savo produkto vizija ir suprantate, ko gali prireikti klientams. Tačiau ankstyvas patvirtinimas gali padėti patobulinti gaminį, atskleisti papildomas klientų įžvalgas ir padidinti sėkmės tikimybę, geriau suderinant su faktiniais klientų poreikiais ir išsprendžiant jų problemas.
4. „Man labai patinka jūsų pasiūlytas požiūris. Bet mes visada taip darėme, tai pakankamai gerai.
„Mes visada taip darėme“ yra įdomi perspektyva, tačiau turime mesti iššūkį status quo ir ieškoti naujų būdų. Jei neprieštaraujate tradiciniams metodams, nekuriate naujovių.
5. „Negalime žlugti bet kokia kaina“.
Nesėkmės baimė dažnai paralyžiuoja sprendimų priėmimą. Puoselėkite kultūrą, kuri mokymąsi iš nesėkmių vertina ne mažiau kaip sėkmę. Įdiekite metodą „bandyk ir mokykis“ ir priimkite nedidelio masto eksperimentus. Tai sumažina riziką ir padeda suprasti, kad kiekviena nesėkmė yra žingsnis į naujoves.
Inovacijos – tai ne tik proveržio idėjų turėjimas – tai noras jas įgyvendinti.
Mes dažnai skatiname mintį, kad turime pakeisti savo mąstymą nuo pasiteisinimų prie pažangos.
Inovacijų metodika, kurią propaguoju, leidžia išbandyti vandenis visiškai nenaudojant didžiulių išteklių, taip išlaikant pusiausvyrą tarp intuicijos ir empirinių įrodymų.
Aš taip pat matau per daug lyderių, kurie siekia idėjų, kurių nebuvo verta. Taip pat svarbu ankstyvoje stadijoje nužudyti nepatikrintas idėjas.
ISHIR inovacijų pagreitis yra galingas būdas atskleisti klientų skausmą, sužinoti, kas patinka vartotojams, sužavėti juos ir priversti juos žavėtis jūsų produkto gerbėjais. Tai padeda mūsų technologijų startuolių įkūrėjams ir technologijų lyderiams nuo pat pradžių patvirtinti savo idėją.
Įrašas Kodėl įmonės kovoja siekdamos naujovių: 5 geriausių lyderių pasiteisinimų įveikimas appeared first on ISHIR | Programinės įrangos kūrimas Indija.