MLP metodo taikymas: raktas į starto sėkmę!
Kas yra minimalus mėgstamas produktas (MLP)?
Pradedantiesiems ištekliai yra brangūs, o laikas yra labai svarbus, tikslas dažnai yra sukurti minimalų gyvybingą produktą (MVP) su minimaliomis funkcijomis, kurių reikia norint patenkinti ankstyvus naudotojus ir išbandyti produkto hipotezes. Vietoj to manome, kad startuoliai turėtų sutelkti dėmesį į privalumus, sukuriančius minimalų mėgstamą produktą (MLP), kuris ne tik atitiktų minimalius funkcionalumo kriterijus, bet ir nuo pat pradžių sukeltų geidžiamumą ir naudotojų malonumą.
ISHIR mūsų strategija yra ir toliau daryti reikšmingą poveikį per mūsų unikalų inovacijų spartinimo procesą, siekiant didesnio minimalaus mėgstamo produkto (MLP).
Kodėl minimalus mėgstamas produktas (MLP) yra labai svarbus?
Tai paprasta: sukurkite ne tik kintamą, bet mėgstamą ir virusinį produktą.
MLP pranašumai:
Sutelkite savo pastangas į funkcijas, kurios yra labai svarbios sprendžiant pagrindinę jūsų vartotojų problemą, patikrinkite mūsų supratimą ir patobulinkite produkto funkcijas, kad jos taptų pageidaujamos.
Ankstyvieji ir tiesioginiai pirmųjų vartotojų atsiliepimai yra neįkainojami. Tai leidžia atlikti koregavimus prieš panaudojant didelius išteklius visapusiškam produktui sukurti.
Sumažinkite kūrimo išlaidas, sutelkdami dėmesį į funkcijas, kurios patiks vartotojams, ir paversdami MLP ekonomiškai efektyvia strategija, skirta produkto tinkamumo rinkai (PMF) testavimui.
Gaukite MLP vartotojo rankose ir širdyje, ko vartotojams reikia. Ne tik pažymėkite funkcinius reikalavimus, bet ir išspręskite jų problemas ir jas užburkite.
Išbandykite prielaidas ir patobulinkite produktą naudodami eksperimentų seriją programinės įrangos kūrimo proceso metu. Nuolat tobulinamas produktas, pagrįstas vartotojų atsiliepimais ir poreikiais.
MLP padeda patikrinti, ar jūsų gaminys tikrai yra paklausus, o vartotojai nori už jį mokėti. Žymiai sumažina paleidimo nesėkmės riziką.
Ankstyvieji vartotojai ne tik patvirtina jūsų produkto idėją, bet ir tampa stulbinančiais gerbėjais.
MLP gali būti puiki priemonė pritraukti potencialius investuotojus, parodydama potencialų ir vartotojų trauką.
Pradedantiesiems MLP yra ne tik perspektyvaus produkto kūrimas; tai apie inovacijų, eksperimentavimo, prisitaikymo ir išmaniojo mastelio keitimo kultūros puoselėjimą.
ISHIR inovacijų pagreitis – tai galingas būdas atskleisti klientų skausmą, sužinoti, kas patinka vartotojams, juos pradžiuginti ir priversti juos žavėtis jūsų startuolio gerbėjais. Tai darome kurdami skaitmeninį produktą, kuris sukelia triukšmą.
Pakalbėkime daugiau apie MLP.
• Kokia buvo jūsų patirtis kuriant produktus, kurie viršija pagrindines funkcijas ir sužavi jūsų vartotojus?
• Ką nuveikėte, kad pradėdami verslą anksti pakeistumėte savo verslo trajektoriją?