Neįsimylėkite savo idėjų, leiskite klientams jas formuoti

Neįsimylėkite savo idėjų, leiskite klientams jas formuoti


Kaip startuolių įkūrėjai, mūsų idėjomis nesunku susižavėti. Mes išliejame savo aistrą ir energiją kurdami tai, kas, mūsų manymu, yra kitas didelis dalykas.

Tačiau čia yra sunki tiesa: jūsų idėja tėra hipotezė, kol jos nepatvirtina patys svarbiausi žmonės – jūsų klientai.

Skirkite laiko problemai patvirtinti ir sprendimui, kad paspartintumėte naujoves, kad pasiektumėte pelno ir rinkos pritaikymą (PMF).

Išlipkite iš pastato

Pirmas žingsnis yra tiesiogiai bendrauti su tiksline auditorija. Klausykite jų skausmo taškų, iššūkių ir poreikių. Jūsų idėja turėtų vystytis remiantis šiomis realaus pasaulio įžvalgomis, o ne prielaidomis. Tai leis jums nustatyti savo idealų kliento profilį (ICP).

Apimkite iteraciją

Būkite atviri savo idėjos pertvarkymui. Tai, ką iš pradžių įsivaizdavote, gali būti ne tai, ko iš tikrųjų reikia jūsų klientams. Iteracija yra labai svarbi kuriant produktą, kuris išspręstų tikras problemas.

Sutelkite dėmesį į vertę, o ne į savybes

Kyla pagunda prie savo skaitmeninio produkto pridėti varpelių ir švilpukų. Tačiau atminkite, kad funkcijos yra tiek geros, kiek jos suteikia jūsų klientams vertę. Pirmenybę teikite vartotojams mėgstamų sprendimų teikimui, o ne funkcijų kaupimui. Kurkite programinės įrangos produktus, kurie yra svarbūs ir už kuriuos klientai nori mokėti.

Išbandykite anksti, testuokite dažnai

Nelaukite, kol turėsite „tobulą“ produktą. Paleiskite ankstyvąsias versijas, rinkkite atsiliepimus ir patobulinkite savo pasiūlymą. Kuo anksčiau pradėsite testuoti su tikrais vartotojais, tuo greičiau pateksite į PMF.

Pritaikykite ir padidinkite mastelį

Kai tik išsiaiškinsite, kas tikrai patinka jūsų klientams, padvigubinkite šiuos aspektus. Padidinkite savo pastangas kurdami judrią produktų komandą, tačiau visada stebėkite klientų atsiliepimus, kad įsitikintumėte, jog vis dar atitinkate jų poreikius.

Atminkite, kad geriausi skaitmeniniai produktai yra tie, kurie vystosi giliai suprantant klientų problemas.

Neprisiriškite prie savo pradinės idėjos, leiskite klientams nukreipti jus į tinkamą sprendimą. Sutelkite dėmesį į klientų malonumą.

Įrašas Neįsimylėkite savo idėjų, leiskite jas formuoti savo klientams appeared first on ISHIR | Programinės įrangos kūrimas Indija.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -