Nustokite „tepti lūpų dažus ant kiaulės“, pats laikas imtis naujovių

Lipstick-to-Pig.png


Frazė „užtepti lūpų dažus ant kiaulės“ yra šnekamosios kalbos būdas apibūdinti bandymą paviršutiniškai patobulinti kažką iš esmės ydingo. Kuriant programinės įrangos produktą, gali būti tinkamas laikas nustoti „naudoti lūpų dažus“, o vietoj to spręsti pagrindinę skaitmeninio produkto problemą.

Ir toliau taikyti greitus pataisymus savo produktui gali būti gera strategija, tačiau gali tekti persvarstyti šį metodą.

Verčiau peržiūrėkite produkto planą ir kas 3–6 mėnesius per metus suderinkite suinteresuotąsias šalis, kad ilgainiui sukurtumėte geresnį skaitmeninio produkto rezultatą.

Štai tada, kai žinote, kad „tepate lūpų dažus“, o jūsų skaitmeninis produktas vis dar yra kiaulė:

  • Pastangos neprideda vertės: Jei produkto savybių patobulinimai ar patobulinimai neišsprendžia pagrindinių klientų problemų, nepagerina vartotojų įsisavinimo ar klientų pasitenkinimo, gali būti laikas iš naujo įvertinti produkto kūrimo metodą.
  • Kaina viršija naudą: Kai šių paviršutiniškų funkcijų patobulinimų sąnaudos (tiek laiko, tiek išteklių prasme) viršija faktinę jų teikiamą naudą, dažnai protingiau nutraukti tai, ką darote, ir apsvarstyti svarbesnį produkto atkūrimą.
  • Neigiamas poveikis reputacijai: Jei nuolatinės problemos, susijusios su programine įranga, kenkia jūsų reputacijai ar klientų pasitikėjimui, toliau atliekant nedidelius pakeitimus, neatsižvelgiant į išsamesnį produkto pritaikymą rinkai (PMF) ar skaitmeninio produkto planą ar produkto kūrimo metodą, padėtis gali pablogėti.
  • Rinkos dalies praradimas: Jei konkurentai siūlo geresnius sprendimus, atitinkančius kliento poreikius ir problemas, kurias jūsų produktas tik nutyli, laikas persvarstyti savo požiūrį. Jei ir toliau atsiliksite sprendžiant pagrindines funkcijas ar tinkamumą naudoti, galite prarasti rinkos dalį.
  • Naudotojų atsisakymo ir išlaikymo problemos: Kai pradedate pastebėti, kad vartotojai palieka jūsų platformą arba yra mažiau įsitraukę, nepaisant dažnų atnaujinimų, tai aiškiai rodo, kad paviršutiniški pakeitimai neatitinka jų poreikių. Norint pakeisti šias tendencijas, reikia nuodugniau išnagrinėti naudotojų patirtį, klientų keliones, minimalią perspektyvią analizę (MVA) ir funkcionalumą.
  • Vartotojų atsiliepimai rodo, kad reikia keisti: Labai svarbu klausytis vartotojų atsiliepimų. Jei grįžtamasis ryšys nuolat rodo didelį nepasitenkinimą arba didelių pakeitimų prašymus, kurių negalima išspręsti atliekant paviršutiniškus atnaujinimus, svarbu apsvarstyti galimybę atlikti išsamesnį produkto remontą.
  • Mastelio keitimo iššūkiai: Jei dėl pagrindinės architektūros gaminio mastelio mastas negali būti efektyvus, toliau papildant šio nestabilaus pagrindo funkcijas ar naujinimus gali kilti našumo problemų ir padidėti veiklos sąnaudos. Gali prireikti strateginio sprendimo atstatyti arba iš esmės pertvarkyti.

Yra papildomų požymių, kuriuos reikia atpažinti ir neignoruoti. Vėlavimas priimant sprendimus dėl produkto gali turėti įtakos jūsų komandai ir sukelti papildomų problemų. Pats laikas apsvarstyti esminius savo gaminio metodo patobulinimus ir imtis reikšmingų intervencijų į programinės įrangos produktų iniciatyvas, be kosmetinių atnaujinimų.

Štai ką „lūpų dažų taikymas“ daro jūsų skaitmeniniam produktui ir jūsų komandai:

  • Inovacijų blokavimas: Kartais nuolatiniai nedideli atnaujinimai gali neleisti produkto komandai mąstyti naujoviškai. Kai atnaujinimai visada susiję su sugedusių dalykų taisymu, o ne apie tai, kas gali būti revoliucinga, laikas stabtelėti ir permąstyti naujovių strategiją.
  • Technologinės skolos didėja: Jei greiti pataisymai padidins kodo sudėtingumą arba padidins technologinę skolą, ateityje gali būti sunkiau prižiūrėti ir tobulinti produktą. Kai kuriais atvejais prilipimas prie senojo krūvos kainuoja brangiai, o talentų prieinamumas yra ribotas, todėl laikas atnaujinti krūvą.
  • Technologijų pažanga: Kartais, laikydamiesi senų metodų ar greitų pataisymų, produktas negali pasinaudoti naujomis technologijomis, krūvomis ar metodikomis, kurios galėtų jį iš esmės pagerinti. Kai technologijų pažanga suteikia aiškią naudą, gali būti laikas atlikti reikšmingesnį kapitalinį remontą, o ne tęsti smulkius atnaujinimus.
  • Saugumo spragos: Jei programinei įrangai būdingos saugos problemos, kurių negalima išspręsti naudojant paprastus pataisymus ar naujinimus, ir toliau taikant greitus pataisymus produktas ir jo vartotojai gali būti pažeidžiami. Tokiais atvejais itin svarbu teikti pirmenybę visapusiškam remontui, siekiant padidinti saugumą.
  • Vidinis grįžtamasis ryšys ir moralė: Jei jūsų kūrimo komanda yra nusivylusi dėl nuolatinių paviršutiniškų pakeitimų, užuot sprendus svarbesnes problemas, gali sumažėti moralė ir produktyvumas. Atsižvelgdami į jų atsiliepimus rimtai ir leidę jiems dirbti su reikšmingais patobulinimais, galite pagerinti komandos nuotaiką ir produkto kokybę. Jei atidėsite šį procesą, jūsų A žaidėjai paliks ir praras talentus.

Anksti atpažinus šiuos požymius ir priėmus sprendimą investuoti į produkto atnaujinimą, o ne paviršutiniškus pataisymus, galiausiai gali būti sukurtas tvirtesnis ir sėkmingesnis produktas, kuris geriau tenkina vartotojų poreikius ir išliks konkurencingas rinkoje.

Štai ką, mūsų nuomone, turėtumėte daryti:

Kartais nuolatiniai paviršutiniški atnaujinimai gali nutolti nuo pradinių strateginių produkto tikslų. Produkto kūrimo pastangas suderinus, kad jos atitiktų strateginius verslo tikslus, gali prireikti sustabdyti nedidelius atnaujinimus ir permąstyti pagrindinį produkto dizainą ir funkcionalumą, pasitelkiant duomenų įžvalgas. Rekomenduojame tokius lygiavimus atlikti kas 6 mėnesius.

  • Atsiliepimai iš suinteresuotųjų šalių:

Be naudotojų atsiliepimų ir klientų bei duomenų įžvalgų, suinteresuotosios šalys, pvz., investuotojai, valdybos nariai ar verslo partneriai, gali pateikti įžvalgų, kurios rodo, kad reikia atlikti gilesnius pokyčius. Jų požiūris į rinkos tendencijas ir verslo tikslus gali parodyti, kada reikia pakeisti ar iš esmės atnaujinti.

  • Technologinio senėjimo įveikimas:

Jei pagrindinė jūsų produkto technologija pasensta, toliau investuoti į ją gali būti netinkamas sprendimas. Pereinant prie naujesnės technologijos gali prireikti didelių pakeitimų ir investicijų, tačiau tai gali pasiūlyti ilgalaikę naudą, pvz., geresnį našumą, geresnę vartotojo patirtį, lengvesnę priežiūrą ir palaikymą.

ISHIR siūlome „Inovacijų pagreitį“ kaip paslaugą ir kas 3–6 mėnesius iki metų atliekame seminarus, kuriems vadovauja mūsų daugialypė produktų stratego, UX dizainerių, sprendimų architekto komanda, kartu su produkto suinteresuotosiomis šalimis iš kliento pusės. klientų, kad padėtų jiems išlipti iš šio žiurkėno rato. Mūsų inovacijų seminaras suteikia neįkainojamų įžvalgų, supratimo apie biudžetą ir laiko juostą bei peržiūrėkite gaminio planą, kad įgytumėte pasitikėjimo. Tai taip pat užtikrina, kad jūsų produktų komanda nebedirba versle, o retkarčiais versle ir svarsto MVA (minimalios perspektyvios analizės) įžvalgas, produktų patvirtinimus, funkcijų eksperimentus ir imasi reikšmingų patobulinimų, kad spręstų gilesnes, sistemines problemas, turinčias įtakos produkto kūrimo gyvavimo ciklas.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -