Pirmaujanti vertė, ne tik technologija skaitmeninių produktų kūrimo srityje
Sparčiai besikeičiančioje skaitmeninių produktų kūrimo aplinkoje lengva susigaudyti naujausiose technologijų tendencijose ir naujose technologijose.
Tačiau sėkmingi skaitmeniniai produktai nėra vien tik pažangiausių technologijų turėjimas; jie skirti vartotojams suteikti tikrą vertę.
Sutelkite dėmesį į problemą, ne tik į techniką
Visada pradėkite nuo vartotojo problemos. Kokie yra skausmo taškai? Patvirtinkite, kad problema yra tikra. Kaip jūsų produktas gali juos veiksmingai išspręsti? Technologijos turi būti priemonė tikslui pasiekti, o ne pats tikslas.
Supraskite savo vartotojus
Labai svarbu giliai suprasti, kas yra jūsų vartotojai ir ko jiems reikia. Šios žinios leidžia pritaikyti sprendimą ir naudotojo patirtį pagal tai, kas teikia didžiausią vertę ir teikia didžiausią malonumą vartotojui.
Kartoti remiantis atsiliepimais
Greitai paleiskite naudodami minimalų mėgstamą produktą (MLP) ir tobulinkite. Pokalbiuose su klientais naudokite realius atsiliepimus, kad ilgainiui jūsų produktas būtų geresnis ir vertingesnis naudotojams.
Padidinkite įsitraukimą, o ne tik funkcijas
Nuolat bendraukite su savo vartotojais. Sukūrę stiprią naudotojų patirtį, jie gali tapti jūsų produkto šalininkais ir suteikti neįkainojamų įžvalgų. Sutelkite dėmesį į produktų vadovaujamą augimą (PLG).
Įvertinkite sėkmę pagal poveikį
Įvertinkite savo produkto sėkmę pagal jo poveikį vartotojų gyvenimui ar verslui, o ne į įdiegtą technologijų paketą.
Neleiskime technologijoms užgožti programinės įrangos produktų kūrimo esmės: kurdami prasmingus sprendimus iš anksto įgyjant aiškumo ir tenkinant tikrus poreikius.
ISHIR inovacijų pagreitis yra galingas būdas atskleisti klientų skausmą, sužinoti, kas patinka vartotojams, sužavėti juos ir priversti juos žavėtis jūsų produkto gerbėjais. Tai darome kurdami skaitmeninį produktą, kuris sukelia triukšmą.
Pakalbėkime daugiau apie MLP ir produktų vadovaujamą augimą (PLG).