„Target“ ir „Shopify“ bendradarbiauja, kad išplėstų „Target“ trečiųjų šalių rinką

Crocs-TargetPlus.jpg


Naujos partnerystės dėka Shopify prekybininkai dabar gali parduoti savo prekes milijonams Target pirkėjų. Bendrovės pirmadienį paskelbė, kad prekybos platformos pardavėjai gali kreiptis dėl prisijungimo prie „Target Plus“ – mažmeninės prekybos milžino trečiųjų šalių rinkos, kurioje prekybininkai gali parduoti ir valdyti užsakymus.

„Target“ yra pirmasis didelis mažmenininkas, bendradarbiaujantis su „Shopify“, kad pristatytų savo prekybininkų produktus į fizines parduotuves. Pradinė „Shopify“ pardavėjų grupė, kuri bus rodoma „Target“, yra „True Classic“ ir „Caden Lane“.

„Target Plus“ pristatyta 2019 m., kad vartotojai galėtų atrasti naujus produktus iš trečiųjų šalių mažmenininkų, tokių kaip „Crocs“, „Maui Jim“, „Timberland“ ir „Ruggable“. Tačiau mažmenininkas atsilieka nuo konkurentų, tokių kaip „Amazon“, „eBay“ ir „Walmart“. Esant stipriai konkurencijai, „Target“ imasi strateginio žingsnio bendradarbiaudama su „Shopify“, kad padidintų savo trečiųjų šalių rinką, kurioje šiuo metu yra 1 200 pardavėjų, tai yra dalis beveik 2 milijonų „Amazon“ pardavimo partnerių ir 135 000 „Walmart“.

Partnerystės pranešimas buvo paskelbtas po nepatenkinamų „Target“ ketvirčio rezultatų, kurie parodė 3,7% palyginamų pardavimų sumažėjimą. Tai žymi ketvirtąjį ketvirtį iš eilės, kai bendrovės lyginamieji pardavimai mažėja. Be to, per pirmąjį 2024 m. ketvirtį bendri „Target“ pardavimai sumažėjo 3,2%.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -