„Wittaya Aqua“ duomenimis pagrįsta dirbtinis intelektas padeda jūros gėrybių augintojams padidinti akvakultūros produkciją

gettyimages-536937723-1.jpg


Daugiau nei 3 milijardai žmonių visame pasaulyje pasikliauja gamtoje sugautų ir ūkiuose išaugintų jūros gėrybių produktų baltymais. Remiantis praėjusią savaitę paskelbta ataskaita, pasaulio akvakultūros produkcija pasiekė naują rekordą, o 89% visos vandens gyvūnų produkcijos naudojama tiesioginiam žmonių maistui. Tai rodo, kad visame pasaulyje nuolat didėja vandens maisto produktų vartojimas. Atitinkamai, akvakultūros sektoriaus startuoliai naudoja dirbtinio intelekto technologiją, kad padėtų ūkininkams padidinti gamybą ir tvarumą.

Tarp jų yra Kanadoje įsikūręs startuolis „Wittaya Aqua“. Jo duomenimis pagrįsta platforma leidžia jūros gėrybių ūkininkams konsoliduoti esamus duomenų taškus visoje jūros gėrybių tiekimo grandinėje, kad būtų padidintas pelningumas, tvarumas ir efektyvumas. 2023 m. įžengęs į Singapūrą, startuolis surinko 2,8 mln.

„Pirmą kartą buvome įkurti Kanadoje, tačiau mūsų vizija yra pasaulinė, o Azija yra pagrindinė lygties dalis. … The [Asia] regionas yra pasaulinis akvakultūros gamybos lyderis, gaminantis didelę pasaulio jūros gėrybių dalį“, – „TechCrunch“ sakė Wittaya Aqua Evan Hall įkūrėjas ir generalinis direktorius. „Nors Pietryčių Azija gali pasigirti didele gamyba, taikant duomenimis pagrįstą praktiką yra didžiulis tolesnio augimo potencialas.

Daugelis šalių naudoja akvakultūrą, tačiau kelios akvakultūroje dominuoja, įskaitant Kiniją, Indoneziją, Vietnamą, Bangladešą ir Pietų Korėją, kurios yra penkios didžiausios akvakultūros gamintojų.

Startuolio platforma naudoja dirbtinį intelektą ir mašininį mokymąsi, kad patobulintų moksliškai pagrįstus modelius, prognozuotų gyvūnų augimą (numatoma analizė) ir rekomenduotų optimalius pašarų tipus bei kiekius, remiantis realaus laiko duomenimis ir augimo prognozėmis. Jo mašininio mokymosi algoritmas analizuoja istorinius duomenis ir aplinkos veiksnius, kad pasiūlytų strategijas, kaip padidinti pasėlių derlių.

Laukinės gamtos išsaugojimo fotografas Hallas ir Gvelfo universiteto gyvūnų mitybos ir akvakultūros profesorius Dominique'as Bureau pastebėjo, kad šioje pramonėje neveiksmingi ir keliami iššūkiai, su kuriais susiduriama nenaudojant duomenų, ir 2017 m. įkūrė bendrovę „Wittaya Aqua“. Hallas taip pat teigė patyręs iš pirmų rankų skausmingas lauko pastabų kopijavimas į „Excel“, kad būtų galima analizuoti duomenis dirbant žuvininkystės biologu.

Akvakultūros duomenys tradiciškai buvo fragmentiški ir lėtai juda, o tai trukdo priimti gerai pagrįstus sprendimus, sakė Hall. Wittaya Aqua siekia išspręsti šią problemą, sujungdama duomenis iš įvairių tiekimo grandinės taškų, įskaitant ūkininkus, pašarų gamyklas ir ingredientų tiekėjus, į vieną centralizuotą platformą. Pasak bendrovės generalinio direktoriaus, skaidrumas visoje vertės grandinėje suteikia duomenų ir įžvalgų, padedančių vartotojams priimti geresnius sprendimus visais lygmenimis.

„Vieningas požiūris leidžia mums sukurti tvirtus, mokslu pagrįstus modelius, kurie suinteresuotosioms šalims suteiktų veiksmingų įžvalgų“, – sakė Hall. „Pavyzdžiui, ūkininkas gali matyti, kaip jų pašarų pasirinkimas tiesiogiai veikia augimo tempus, ir palyginti savo veiklos rezultatus su pramonės etalonais. Panašiai pašarų gamyklos gali analizuoti, kaip jų pašarai veikia įvairiuose ūkiuose, todėl gali patobulinti šėrimo strategijas pagal konkrečius klientų poreikius.

Jos vartotojai yra ingredientų tiekėjai, pašarų gamyklos ir ūkininkai. Startuolis teigia, kad jis generuoja pajamas ir užsitikrino kai kuriuos klientus, įskaitant „BioMar“, „De Heus“, „Uni-President“, „US Soyan Export Council“, „Soy Aquaculture Alliance“, „Temasek Lifesciences Laboratory“, „AquaChile“ ir kitus.

Remiantis „Precedence Research“ ataskaita, prognozuojama, kad pasaulinė akvakultūros rinka iki 2033 m. pasieks 355,6 mlrd. USD, palyginti su 299 mlrd. USD 2023 m.

Bendrovė konkuruoja su ūkių valdymo sprendimų tiekėjais, tokiais kaip „Fieldin“, „Taranis“, „eFishery“, „Victory Farms“, „Atarraya“ ir „AquaEasy“. „Wittaya“ išskiria iš savo bendraamžių tuo, kad jos platforma sujungia informaciją apie mitybą ir lauko veiklą. Tai reiškia, kad bendrovė gali modeliuoti skirtingų pašarų sudedamųjų dalių poveikį gyvūnų našumui, o tai yra unikalu, sakė Hall. Be to, jis veikia su keliomis rūšimis įvairiose geografinėse vietovėse – nuo ​​įprastų komercinių, pvz., lašišų, krevečių, tilapijų ir pangasijų, iki nišinių rūšių, tokių kaip snapučiai ir snapučiai, kitaip nei dauguma įmonių, kurios orientuojasi į vieną rūšį ir vieną geografiją.

Ilgalaikėje perspektyvoje Wittaya planuoja laikytis dvejopo požiūrio, siekdama įvesti naują ūkininkų finansinio stabilumo erą. Pirma, juo siekiama sumažinti suvokiamą kredito ar draudimo riziką, susijusią su gamybos mirtingumu, teikiant patikimus duomenis ir įžvalgas. Antra, ji nori suderinti savo vartotojus su skolintojais ir draudėjais, kurie gali teikti pritaikytus finansinius produktus, sakė Hall.

Aprangoje dirba 16 darbuotojų Kanadoje ir Singapūre.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -