„Mercedes EQS“ visureigis (2023 m.) Apžvalga: „Navigating the Missed Mark“.
Būsimą visureigį „Mercedes EQS“ galima apibūdinti kaip vieną laukiamiausių metų automobilių versijų, nes bendrovė visureigių rinkai nori pasiūlyti pirmaujančią elektromobilių technologiją. Ant Mercedes GLS platformos važinėjantis Mercedes EQS visureigis turės akumuliatoriaus energiją, o ne benzininį, ir pasiūlys didelį atstumą, greitą įkrovimą ir technologijų pažangą. Tačiau neabejotina, kad kelios strateginės klaidos gali sutrukdyti jam tapti „Mercedes“ numatytu „didžiojo kirčio“ prizu.
Išorinis stilius
Mercedes EQS visureigis turi poliarizuojantį dizainą su kampuotomis kėbulo formomis ir sklandžiomis linijomis, matomomis kituose Mercedes modeliuose, tokiuose kaip EQS ir EQE sedanai. Taip yra dėl to, kad jis turi dideles groteles su integruotu apšvietimu, o tai savo ruožtu skiriasi nuo Mercedes visureigio, varomo dujomis. Tačiau yra kritiškos nuomonės, kad kai kurie yra pernelyg stilingi ir neatitinka santūraus dizaino, už kurį yra pasirengęs mokėti prabangių visureigių pirkėjas. 23 colių lydiniai taip pat atrodo nereikalingi dideliems EV, kurie nėra skirti našumui, jau nekalbant apie vilkiką.
Prabangus interjeras
EQS visureigio viduje „Mercedes-Benz“ sukūrė labai prabangią erdvę, beveik vien tik 56 colių „Hyperscreen“ ekraną. Iš viso 12,8 colio „Hyperscreen“ tikisi integruoti daugumą transporto priemonės valdiklių į vieną skaitmeninį stebuklą, kuris tęsiasi per visą automobilio prietaisų skydelio plotį.
Tačiau šis vizualinis reginys už ekrano slepia sudėtingą ir kiek nepraktišką sąsają. Pažangūs skirstomųjų įrenginių elementai, tokie kaip klimato kontrolės reguliavimas, būtų patogesni, nei ieškoti tam tikro nustatymo submeniu.
Jėgos pavara ir vairavimo dinamika
Jį gali paskatinti 536 AG ir 633 lb-ft sukimo momento dviejų variklių visų ratų pavara. Nors ir nėra toks nepadoriai galingas kaip 751 arklio galių EQS sedanas, vis tiek yra begalinis sukimo momento antplūdis, dėl kurio įsibėgėjimas yra labai atsipalaidavęs. 22 colių Michelin padangos sumažina sportinį valdymą daugiausia dėl pneumatinės pakabos, tačiau tai užtikrina patogų važiavimą.
Šiuo atžvilgiu vairavimas yra prastas, nes jis neturi grįžtamojo ryšio, tačiau siūlo labai mažą apsisukimo spindulį. Turėdamas 6 754 svarų masę, pastebėsime, kad „Mercedes EQS“ visureigis važiuoja geriau nei tikėtasi, nors vairavimo malonumo jis nesuteiks daug.
Diapazonas ir įkrovimas
Viena didžiausių šiuo metu baterijų – 112 kWh talpos baterijų paketas – leido „Mercedes“ manyti, kad EQS visureigis vienu įkrovimu galėtų nuvažiuoti iki 285 mylių.
Nors ir ne toks aukštas kaip kai kurie kiti šios klasės automobiliai, to turėtų pakakti daugumai vairuotojų kasdieniniam naudojimui. 200 kW DC greitojo įkrovimo palaikymas leidžia įkrauti akumuliatorių per valandą ir trisdešimt vieną minutę nuo 10% iki 80%, atitinkantį pramonės standartus. Šiuo metu daugumos elektromobilių savininkų rūpestį vis dar kelia namų ir viešųjų įkrovimo įrenginių trūkumas.
Kainos ir apdaila
Mercedes išleidžia tik vieną EQS visureigį su daugybe funkcijų, kurios palengvina pirkimo procesą. Dabartinės kartos kaina prasideda nuo 125 000 USD ir net šiame kainų diapazone ji vis dar siūlo daug daugiau nei jo benzininis analogas GLS.
Nors „Catia“ asortimento ir galios rodikliai yra šiek tiek mažesni nei sedanų, tokių kaip „Mercedes EQS“ visureigis ir „Lucid Air“, šis vertės pasiūlymas yra ginčytinas. Pirkėjas gali tikėtis daugiau konfigūracijos variantų arba galios agregatų, skirtų šiame kainų intervale esančiam automobiliui.
Išvada
EQS visureigis, kurį „Mercedes-Benz“ suplanavo 2023 m. modeliui, yra įdomus daugeliu aspektų, būtent technologijomis, dizainu ir elektriniu diapazonu. Tačiau jo galimybė teikti vertę, pagrįsta kaina ir Rivian R1S bei Audi e-tron populiarumu, apribos jo pardavimą. Mercedes gal buvo per daug ambicingas, kad pritaikytų tą patį EQS sedano receptą, kuris yra vienas savo segmento lyderių tradiciškesniam prabangiam visureigiui.
Štai kodėl tai yra tarsi visureigio technologinė demonstracija, kuri neužfiksuoja, ko klientai nori iš tokio tipo transporto priemonių. Nors bandomojo vairavimo šį elektrinį Benz jau pakanka, kad būtų užtikrintas vien nuostabus interjeras, abejojame jo meistriškumu kovojant su konkurentais prabangių elektromobilių segmente.