Norrisas įveikė polią, aplenkdamas Piastri ir Verstappeną Vengrijos kvalifikacijoje – PRNDL bendruomenė
KVALIFIKACIJOS SESIJAS APŽVALGA
2024 m. Vengrijos Grand Prix kvalifikacinė sesija buvo ne kas kita, kaip kalneliai. Oras suvaidino svarbų vaidmenį, o besikeičiančios sąlygos lėmė padangų pasirinkimą ir strategiją. Sesija prasidėjo drėgnoje trasoje, komandoms renkantis tarpines padangas, tačiau trasai išdžiūvus baigėsi chaotiška, nes visi perėjo į slickus paskutiniams važiavimams.
1 klausimas: ANKSTYVA DRAMA IR STAIGMENYS IŠĖJIMAS
Pirmoje kvalifikacijos dalyje iš karto įvyko drama, kai vairuotojai stengėsi rasti sukibimą drėgnoje trasoje. Mišrios sąlygos sukėlė keletą apsisukimų ir išvykų už trasos ribų, tačiau Sergio Perezo sunki avarija iškėlė pirmąją raudoną vėliavą. Perezas prarado kontrolę 5 posūkyje, stipriai atsitrenkdamas į užtvaras ir baigdamas savo sesiją anksčiau laiko. Jis lenktynes pradės iš užpakalinės lentelės, o tai yra reikšmingas smūgis „Red Bull“ pilotui.
Kai sesija atnaujinta, tai buvo lenktynės su laiku, siekiant nustatyti konkurencingus ratus. Keli garsūs vardai buvo pavojuje, bet galiausiai Nico Hülkenbergo „Haas“ ir „Alfa Romeos“ nepavyko patekti į antrąjį ketvirtį.
2 klausimas: AUGANTI ĮTAMPA IR KEIČIANTYS SĄLYGOS
Prasidėjus Q2, trasa vis dar buvo drėgna, bet greitai džiūvo. Ši sesija pasižymėjo intensyvia konkurencija ir strateginiais azartais. Komandos ir vairuotojai susidūrė su dilema: laikytis tarpinių ar pereiti prie slidžių? Pastarasis seansui įsibėgėjus pasirodė esąs tinkamas skambutis. Tačiau perjungimo laikas buvo labai svarbus.
Keletas vairuotojų, tarp jų Charlesas Leclercas ir Fernando Alonso, lošė važiuodami anksti slidžiais padangomis, bet iš pradžių sunkiai sugebėjo rasti sukibimą. Trasai džiūstant, laikai smuko, o tai lėmė siautulingas paskutines minutes. Galiausiai Alonso azartas pasiteisino, kai jis pasiekė trečiąjį ketvirtį, o Leclercas buvo tarp tų, kurie praleido pjūvį. Tai stebėtinas rezultatas, atsižvelgiant į „Ferrari“ tempą treniruotėje.
3 klausimas: RAUDONOS VĖLIAVOS IR PAŠŪTINGA APDAILA
Paskutinė kvalifikacijos dalis buvo dramatiškiausia. Sesija prasidėjo visiškai sausomis sąlygomis ir iš karto buvo aišku, kad kova dėl stulpo bus įnirtinga. Pirmuosiuose važiavimuose Norriso, Piastri ir Verstappeno lenktynių laikas buvo varžomas, tačiau sesija vėl buvo nutraukta raudona vėliava, šį kartą dėl Lance'o Strollo avarijos, kuri prarado kontrolę paskutiniame posūkyje.
Likus vos kelioms minutėms iki laikrodžio rodyklės, trasa buvo išvalyta ir beprotiškai veržėsi iki finišo. Paskutinės minutės buvo neryškios skriedamos ratus ir besikeičiančios pozicijos lyderių lentelėje. Norrisas įveikė stulbinantį ratą ir užsitikrino savo pirmąją „pole“ poziciją šiame sezone, o jo varžovai privertė susigrumti.
GALUTINĖ REIKALAVIMAI IR PAGRINDINIAI SPRENDIMAI
Lando Norrisas („McLaren“): 1:16.564
Oskaras Piastri („McLaren“): +0,123
Maxas Verstappenas („Red Bull“): +0,210
Lewisas Hamiltonas („Mercedes“): +0,324
Fernando Alonso („Aston Martin“): +0,450
Norriso „pole“ pozicija yra reikšmingas „McLaren“ pasiekimas, parodantis jų konkurencingą tempą. Piastri pasirodymas, užsitikrinęs startą priekinėje eilėje, pabrėžia šio savaitgalio McLaren stiprybę. Verstappenas, nors ir nusivylęs, kad nepateko į „pole“, vis dar kelia didelę grėsmę lenktynėms.
POkvalifikacinės reakcijos
Lando Norrisas išreiškė džiaugsmą užėmusią „pole“ poziciją, siedamas tai su puikia komandos strategija ir gebėjimu išgauti maksimumą iš automobilio sudėtingomis sąlygomis. „Tai buvo beprotiška sesija su oru ir raudonomis vėliavomis, bet mes išlikome ramūs ir darbą atlikome. Automobilis atrodė nuostabiai, ir aš tikrai džiaugiuosi šiuo rezultatu.
Oskaras Piastri buvo taip pat sužavėtas savo pasirodymu, pažymėdamas stiprios kvalifikacinės pozicijos svarbą trasoje, kurioje aplenkti yra žinomai sunku. „Pradėti iš pirmos eilės yra fantastiška. Komanda atliko puikų darbą, o dabar turime sutelkti dėmesį į tai, kad tai paverstume stipriu lenktynių rezultatu.
Maxas Verstappenas, nors ir nusivylęs P3, išliko optimistiškai nusiteikęs dėl savo galimybių lenktynėse. „Turime stiprų automobilį, o lenktynių tempas visą savaitgalį buvo geras. Pradėti nuo trečios vietos nėra idealu, bet tai ilgos lenktynės ir visko gali nutikti.
ŽIŪRĖJIMAS Į VARŽYBUS
Kadangi tinklelis ir nenuspėjamas oras vėl turės įtakos, Vengrijos Grand Prix žada būti jaudinantis reginys. Norrisas ir McLarenas sieks savo kvalifikacijos sėkmę paversti lenktynių pergale, tačiau kartu su Verstappenu ir Hamiltonu kova priešakyje dar toli gražu nėra nuspręsta.
PAGRINDINĖ CITATA
“[I’m] labai, labai laimingas“, – sakė stulpo žaidėjas Norrisas. „Nelengva kvalifikacija, sudėtingos sąlygos, kaip sakei, bet visada būti viršuje – taip pat geriausia to dalis. Džiugu, ypač dėl komandos, vienas-du dar geriau matosi, tad sveikinu komandą.
„Ji [give us confidence], bet jau turime pasitikėjimo, todėl nėra taip, kad mums jo reikia daug daugiau arba mes to neieškome. Atėjome į šį savaitgalį ir paskutinius kelis laimingus bei įsitikinusius, kad galime padaryti gerą darbą, o mes turime gerą automobilį, kad galėtume kovoti dėl „pole“, ir būtent tai padarėme šiandien, todėl, kaip sakiau, puikus darbas. komanda; kiekvieną savaitgalį tobulėjome, todėl šiandien patekti į stulpą yra saldu.
Paskelbta m F1