Patvirtinkite, kad klientai turi problemą, kurią jie nori mokėti, kad išspręstų prieš kurdami programinės įrangos produktą!


Kasdien kalbuosi su ambicingais startuolių įkūrėjais ir technologijų vadovais vidutinės rinkos ir įmonių srityse.

Vakar per mano pokalbį su vienu verslo savininku jis išdėstė programinės įrangos sprendimą, kurį norėtų padėti sukurti.

Išklausęs jo 20 minučių, supratau programinės įrangos produkto viziją.

Bet buvo viena problema.

Kai uždaviau jam keletą klausimų, kad galėčiau gauti kritinių įžvalgų apie kliento problemą ir skausmą, paaiškėjo, kad nebuvo pakankamai laiko, kad būtų iš tikrųjų patvirtintos kliento skausmo vietos ir sprendimas.

Ar tai jūs?

Keliaujant į rinką bet kokį puikų programinės įrangos sprendimą, labai svarbu suprasti kliento skausmą.

Gerai išversti klientų poreikiai padeda mums išsiaiškinti problemą ir patvirtinti, ar tai tikrai perspektyvi verslo galimybė spręsti ir ar klientas nori už tai mokėti.

Bet kaip patvirtinti kliento problemą?

Sprendimas yra Inovacijų greitintuvas.

Per 25 metus sukūrę daugiau nei 1000 programinės įrangos sprendimų, turime patentuotą inovacijų procesą, kuris padeda įgyti pasitikėjimo prieš investuojant laiką, pastangas ir pinigus į programinės įrangos produkto kūrimą.

Štai kaip galite patvirtinti kliento problemą:

1. Nustatykite problemą: Bendraukite su potencialiais klientais interviu, apklausomis ar stebėjimais, kad atskleistumėte tikrąsias jų problemas. Atminkite, kad jūsų sprendžiama problema turi būti konkreti ir opi.

2. Pasiūlykite sprendimą: Trumpai aprašykite, kaip jūsų programinė įranga ketina išspręsti šią problemą. Tai dar neturi būti visiškai sukurtas produktas; koncepcija arba prototipas gali veikti šiame etape.

3. Patvirtinkite norą mokėti: Tai labai svarbu. Naudokite tokius metodus kaip vertės pasiūlymo testavimas, kai pateikiate savo sprendimo vertės pasiūlymą potencialiems klientams, kad sužinotumėte, ar jie mano, kad verta už jį mokėti. Ankstyvos prieigos kaip beta versijos naudotojui siūlymas, nuolaidos už atsiliepimus ar net sutelktinio finansavimo platformų naudojimas taip pat gali padėti įvertinti norą mokėti.

4. Kartokite pagal atsiliepimus: Remdamiesi gautais atsiliepimais būkite pasiruošę pakeisti arba kartoti savo sprendimą. Tikslas yra tobulinti jūsų pasiūlymą, kol jis tiksliai atitiks tai, už ką klientai nori mokėti. Atminkite, kad mes dar nepradėjome kurti programinės įrangos.

5. Sukurkite minimalų mėgstamą produktą (MLP): Sukurkite MLP (ne MVP), kuris išspręstų pagrindinę problemą ir pradėtų testuoti su tikrais vartotojais. Tai suteiks neįkainojamų įžvalgų ir patvirtinimo tolesniam programinės įrangos kūrimui.

Benefit Benefit Benefit:

  • Anksti patvirtinus kliento problemą, sutaupoma laiko ir išteklių bei sukuriamas tvirtas pagrindas skaitmeniniam produktui, kuris tikrai atitinka jūsų tikslinę rinką.
  • Anksti ir dažnai užmegzti ryšius su potencialiais klientais yra labai svarbu atskleisti ir išspręsti jų skausmingas vietas taikant savo sprendimą.
  • Taip pat padeda nustatyti idealų kliento asmenį ir pirkėją proceso pradžioje.

Norėtume išgirsti jūsų mintis ir patirtį, patvirtinant klientų problemas, susijusias su kliento vadovaujamais programinės įrangos sprendimais.

Naudodami patentuotą inovacijų greitintuvą galime padėti jums anksti pritaikyti produktų rinkai (PMF).

Norite sužinoti daugiau apie inovacijų greitintuvo procesą? Užsisakykite nemokamą skambutį.

PS. Jei esate pasirengęs imtis veiksmų, užsisakykite nemokamą skambutį „Gain Product Clarity Early“ ir mes aiškiai pasakysime, kaip jūsų skaitmeninį produktą pristatyti kelyje į sėkmę.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -