Vietinių herojų serija: Ayu Linggih
Po mūsų ankstesnių vietinių „Heroes“ tinklaraščių serijos manome, kad labai svarbu ir toliau pabrėžti Indonezijos kulinarinės scenos figūras, nes jos vaidina svarbų vaidmenį maitinant Indonezijos gastronominį pasaulį. Septintajam mūsų vietinių herojų serijoms, mes turime Ayu Linggih, „Rosalie Cheese“ įkūrėją Balyje ir Džakartoje.

Fermentuotas maistas visada buvo ayu Linggih aistra, o jos maisto mokslo sritis paskatino ją rasti maisto technologijų kompaniją „Rosalie Cheese“, gaminančią amatininkų maisto produktus per rinkos naujoves. „Idėja kilo, kai pamačiau vis didesnį natūralaus sūrio paklausą Indonezijoje, tačiau ribotas vietinių produktų ir labai kainų importo produktų tiekimas. Be to, didėja mažų pieno ūkių skaičius Indonezijoje, todėl gausus pieno tiekimas yra konkurencinga kaina “, – aiškino Ayu.
Kai Ayu pamatė, kad jos aistra atitiko rinkos paklausą, ji pradeda gaminti aukštos kokybės sūrio produktus, kurie gali konkuruoti su tarptautiniais produktais ir atitikti vietinį skonį.
Ayu paaiškino, kad „Rosalie“ sūris daugiausia gamino natūralų indonezijos sūrį iš šviežių ūkio ingredientų be konservantų ir maisto dažų. „Mūsų tikslas yra sukurti specialų sūrį, turintį unikalų vietinio skonio posūkį, sukurtą taip, kad tiktų vietiniam ir tarptautiniam skoniui“, – tęsė Ayu.

Aukštos kokybės sūriai Indonezijoje dažniausiai yra importuojami ir paprastai yra labai brangūs dėl didelio importo mokesčio ir valiutų kurso. Tai yra iššūkis, ypač viešbučiams ir restoranams, kurie priklauso tik nuo importuoto sūrio. Kita vertus, dauguma vietinių gyventojų gali sau leisti tik mažesnes sūrį, kuris yra žemos kokybės sūris. Su „Rosalie“ sūriu AYU siekia išspręsti šias problemas gamindamas vietinį aukštos kokybės natūralų sūrį su vidutinės kainos diapazonu, suteikdamas geresnę vertę nei importuotų ir vietinių konkursų produktai.
Augant verslumo šeimoje, Ayu tėvai visada skatino ją ir jos brolius išbandyti kuo daugiau dalykų, o ne bijoti nesėkmės. „Stiprūs mano šeimos santykiai ir palaikymas vaidina svarbų vaidmenį mano, kaip„ Rosalie Cheese “įkūrėjo, kelionėje“, – sakė ji.

Žinoma, jos novatoriškos idėjos taip pat kilo su iššūkiais. Didžiausias iššūkis, su kuriuo AYU susidūrė su „Rosalie“ sūriu, yra sunkumas pritraukti vietinius klientus dėl skirtingo skonio ir pageidavimų sūriui. „Turime skirti daug laiko ir pastangų, kad pakartojtume savo produktus“, – sakė Ayu. Po produkto kūrimo ir rinkos bandymų laikotarpio „Rosalie Cheese“ pradėjo pritraukti vidaus klientus, koreguodamas savo skonius ir bendradarbiaudamas su virėjais, kad parodytų įdomius būdus, kaip valgyti savo produktus, pavyzdžiui, sukuriant receptą naudojant jų sūrį.
Ayu mano, kad kiekvienas pasaulio regionas turi savo unikalią savybę, susijusią su pieno produktais. Naudojant Indoneziją, klimatas, augalų gyvenimo ir dirvožemio variacija turės įtakos pagaminto sūrio skoniui. Jos nuomone, žmonės norės išbandyti skirtingą sūrio kilmę – kaip ir kavą. Ayu taip pat mato, kad Indonezijos maisto tendencijos tikrai siekia sveikesnių, tvarių pakuočių ir atsakingo prodiuserio.
Norėdami gauti atnaujinimų, prisiregistruokite prie mūsų „Enews“ ir stebėkite „Instagram“, „Facebook“ ir „Twitter“.